جهت برپایی اردویی ده روزه

پرسپولیس شنبه به اردبیل می رود

عابدزاده کوچک پارسال در ازای بخشی از قراردادش یک دستگاه خودرو ام‌وی‌ام گرفت که حالا هر روز با همین خودرو پدرش را به باشگاه پرسپولیس می‌برد تا مابقی پولش را بگیرد.
کد خبر: ۶۸۱۹۴۳
نیمکت نشین 600 میلیونی؛ رونمایی از شاهکاری دیگر از رویانیان

به گزارش جام جم ورزشی ،مدیرعامل سابق باشگاه همین که موفق شد امیر عابدزاده را از تیم آمریکایی دور کند و در رقابت با دو تیم دیگر پیراهن پرسپولیس را به تن او بپوشاند، مانور رسانه‌ای‌اش را هم شروع کرد.

از پرسپولیس می‌گفت که صاحب ستاره‌ای آینده‌دار شده و به هواداران، تولد یک عابدزاده دیگر را وعده می‌داد و از بیمه شدن دروازه پرسپولیس در دو سه سال آینده حرف می‌زد. هر چه گذشتیم اما این رویا کمرنگ‌تر شد.

امیر عابدزاده با قراردادی سه ساله به پرسپولیس آمد و در فصل اول حضورش موفق شد چند باری طعم نیمکت‌نشینی در تیم اصلی را بچشد.

خودش البته می‌گفت که انتظار بازی کردن در لیگ برتر را ندارد اما این فقط برای فصل اول بود چرا که در فصل دوم، شرایط برایش بدتر شد. او پیش از هر چیز نگران این بود که اختلاف کهنه علی دایی با پدرش سر باز کند و گریبان او را بگیرد و بعد هم با بازگشت علیرضا حقیقی به تیم امید رفت تا به بستن بازوبند کاپیتانی این تیم دلخوش باشد و از لیگ برتر و تیم پرستاره پرسپولیس فاصله بگیرد.

با این همه، عابدزاده جوان دروازه‌بان کم هزینه‌ای برای باشگاه نبود. وقتی او جذب پرسپولیس شد، باشگاه لس‌آنجلس بلوز تنها 150 هزار دلار برای رضایتنامه‌اش خواست که البته به نظر می‌رسد هنوز بخش قابل توجهی از این پول به طرف آمریکایی پرداخت نشده باشد.

به علاوه، امیر عابدزاده قراردادی 150 میلیون تومانی هم با پرسپولیس بست که حتی اگر دلار را سه هزار تومان کنیم، قیمت دروازه‌بان چهارم پرسپولیس که در طول دو فصل حتی یک بازی هم برای این تیم انجام نداده، می‌شود 600 میلیون تومان! مبلغی که پرداخت آن اصلا عاقلانه و منطقی نیست.

عابدزاده کوچک پارسال در ازای بخشی از قراردادش یک دستگاه خودرو ام‌وی‌ام گرفت که حالا هر روز با همین خودرو پدرش را به باشگاه پرسپولیس می‌برد تا مابقی پولش را بگیرد.

از طرفی احمدرضا عابدزاده که گویا برای افتتاح آکادمی دروازه‌بانی‌اش به تهران بازگشته، هر روز سری به باشگاه پرسپولیس می‌زند تا پول پسرش را زنده کند و البته شرایطی فراهم آورد که پرسپولیس باقیمانده پول رضایتنامه او را به باشگاه آمریکایی بپردازد و شرایط انتقال امیر به تیم دیگری از لیگ برتر فراهم شود.

امیر عابدزاده هم سازش را برای جدایی کوک کرده و به صراحت گفته که می‌خواهد از پرسپولیس برود چون وقت بازی کردنش فرا رسیده.

با این حساب 600 میلیون تومانی که باشگاه با هدف جوانگرایی اما بسیار ناشیانه به پای این دروازه‌بان جوان هزینه کرد و دو سالی که برایش وقت گذاشت، دود شده و به هوا خواهد رفت و پرسپولیس هم تنها می‌تواند به تماشای یکی دیگر از شاهکارهای مدیریتی محمد رویانیان بنشیند.(ایران ورزشی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها