سه مرد و یک زن شیک‌پوش دستگیر شدند

اعلامیه فوت روش جدید کلاهبرداری

ترفند جدید کلاهبرداری

«می​خوام بیام خواستگاری»

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان از دستگیری فردی که به بهانه وعده ازدواج اقدام به کلاهبرداری از تعدادی شهروندان کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۷۲۷
«می​خوام بیام خواستگاری»

سرهنگ افشار نجاتی گفت: در پی طرح شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به بهانه ازدواج با فرزندش از آنان مبالغی کلاهبرداری کرده و متواری شده است موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فریمان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در تحقیات خود دریافتند متهم پرونده چند تن دیگر از شهروندان را نیز با این ترفند فریب داده است که با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات گسترده‌ای در این رابطه آغاز و با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و ترسیم چهره فرضی متهم، فرد کلاهبردار شناسایی و تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نجاتی افزود: ماموران انتظامی سرانجام با ردزنی‌های علمی مخفیگاه متهم را شناسایی و او را دستگیر کردند که متهم در بازجویی‌های فنی بعمل آمده صراحتا به جرائم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان با بیان اینکه تا کنون پنج شاکی پرونده اعلام شکایت کرده‌اند، افزود: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای رسیدگی به کیفر قضایی خود به دادگاه اعزام و تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی در باره این پرونده همچنان ادامه دارد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها