خوشگذرانی اراذل و اوباش در خانه مادربزرگ

«منصور ریزه» دستگیر شد

«منصور ریزه» که با چند تن از اراذل و اوباش دیگر در خانه مادربزرگش خوشگذرانی می کردند پس از شرب خمر به جان یکدیگر افتادند.
کد خبر: ۶۸۱۶۷۳
«منصور ریزه» دستگیر شد

ساعت 22 و 30 دقیقه شب گذشته حسب گزارش مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر شرارت و تخریب تعدادی اتومببل سواری توسط اراذل و اوباش سطح حوزه این یگان در آدرس خیابان ۱۷ شهریور جنوبی،خیابان ابوفاضلی ، واحدهای گشت به سرعت در محل حاضر شدند.

پس از بررسی مشخص گردید تعدادی از اراذل و اوباش «سطح 3» این حوزه به هویت های «منصور ریزه»، «فرامرز پاکوتاه»، «عماد»، «ماهان»، «آرمان» و «احتشام» که اقدام به تخریب خودروهای شهروندان کرده اند ساعاتی پیش در منزل مادربزرگ «منصور ریزه» حضور یافته و پس از مشروب خوری اقدام به درگیری با همدیگر کرده که نسبت به شکستن شیشه های منزل مادربزرگ متهم اقدام کرده و درگیری نامبردگان به خارج از منزل و در کوچه ادامه می یابد تا اینکه تعداد سه دستگاه خودرو مربوط به شهروندان که در آدرس اعلامی پارک شده بود مورد تخریب قرار می گیرد و به محض حضور شهروندان از محل متواری می شوند.

در ادامه مراتب از طریق تماس تلفنی 110 به کلانتری اعلام و با حضور عوامل در محل نفرات مربوطه شناسایی و دستورات قضایی در خصوص دستگیری نامبردگان اخذ و عوامل تخصصی در کلانتری حاضر و اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داند.

در ادامه در خصوص شرارت و تخریب، عوامل عملیات تجسس و اطلاعات این یگان دستگیری فردی از اراذل و اوباش که یکی از متهمین به هویت «منصور ریزه» ۲۲ ساله را شناسایی کرده و پس از اخذ دستور از مقام محترم قضایی بصورت تلفنی در خصوص دستگیری وی در آدرس میدان غیاثی مراتب پس از شناسایی آدرس که مربوط به منزل پدر متهم بود وی را حین متواری شدن از بالای پشت بام با رویت مامورین دستگیر و به کلانتری دلالت دادند.

پس از تحقیق و بازجویی اولیه مشخص گردید متهم دارای سوابق متعدد در خصوص شرب خمر،درگیری و شرارت و همچنین سرقت لوازم خودرو است و در خصوص شرارت و تخریب فوق نیز مشارکت داشته است.

سرگرد محمدحسین امینی رییس کلانتری 159 بی سیم با اعلام این خبر، افزود: تلاش ماموران برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده کماکان ادامه دارد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
حسین
Netherlands
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
درود فراوان بر ماموران پلیس , كلانتری 159 بی سیم
جمال
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
باید بیشتر برخورد شود تا مردم با آرامش بیشتری زندگی كنند
y
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
متاسفانه فردا دادگاه اینها رو آزاد میكنه كاشكی قانون اسلامی به صورت كامل در دادگاههای ما هم مثل بقیه كشورهای اسلامی بود
زهره
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
وضعیت جوانان روز به روز اسفبارتر می شود باید فكری كرد .

نیازمندی ها