یک اتفاق ناپسند در شبکه اجتماعی

دختر 3 ساله علی دایی تهدید شد

روی خط جام جهانی 2014 برزیل

ستاره ها یکی پس از دیگری کنار می روند

تنها شش روز تا آغاز رقابت های جام جهانی برزیل باقی مانده است.
کد خبر: ۶۸۱۱۹۷

سایت جام جم ورزشی - ستاره ها یکی پس از دیگری جام جهانی را از دست می دهند. دیروز فرانک ریبری و امروز مارکو رویس و البته کاپیتان تیم ملی روسیه. بیم آن می رود حتی کریس رونالدو هم به جام جهانی نرسد. با هم آخرین اخبار مرتبط با جام جهانی را مرور می کنیم:

کلوزه رکورد شکست، رویس مصدوم شد

تیم ملی فوتبال آلمان در دیداری دوستانه موفق شد تیم ملی فوتبال ارمنستان را با نتیجه شش بر یک شکست دهد.

آندره شورله، لوکاس پودولسکی، ماریو گوتسه (2بار)، میروسلاو کلوزه و بندیک هودس برای آلمان در این دیدار گلزنی کردند. میروسلاو کلوزه با گلزنی در برابر ارمنستان، رکورد 68 گل ملی گرد مولر را شکست و برترین گلزن تاریخ فوتبال ژرمن‌ها لقب گرفت. در این دیدار مارکو رویس مهاجم جوان ژرمن ها از ناحیه مچ پا به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل شد تا در خطر از دست دادن جام جهانی قرار گیرد.

یوآخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از این دیدار گفت: آلمان برای قهرمانی به برزیل می رود. آمادگی بازیکنان آلمان ستودنی است. آنها روند رسیدن به رقابت های جام جهانی را به بهترین شکل ممکن طی کردند. لو درباره مصدومیت رویس گفت: این خبر برای ما بسیار ناگوار و نگران کننده است. دغدغه ما بهبود رویس است هر چند شرایط امیدوار کننده به نظر نمی رسد.

بر اساس آخرین اخبار رویس جام جهانی را به طور قطع از دست داد.

اسکولاری: برزیل به فینال می رسد

تیم ملی فوتبال برزیل میزبان جام جهانی 2014 برزیل با یک گل صربستان را شکست داد.

فرد در دقیقه‌ 58 گل برزیلی ها را به ثمر رساند. اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل پس از پایان این دیدار گفت: همه چیز برای ما طبق روند عادی پیش رفت. بازیکنان برزیل هیچ مشکلی نداشتند. آنها برای جام جهانی آماده به نظر می رسند و فکر می کنم تا آن زمان بهتر هم شوند.

اسکولاری همانند هفته های پیشین باز هم به احتمال قهرمانی برزیل در جام جهانی اشاره کرد و گفت: اطمینان دارم برزیل به فینال جام جهانی می رسد. شاید مشکلاتی در این میان وجود داشته باشد اما من به این اتفاق ایمان دارم.

کاپیتان روسیه هم جام جهانی را از دست داد

در پی مصدومیت های زنجیره ای بازیکنان مطرح جام جهانی، کاپیتان تیم ملی روسیه هم به همین دلیل حضور در این تورنمنت معتبر را از دست داد.

تیم ملی فوتبال روسیه که خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند در یک دیدار تدارکاتی به مصاف مراکش رفت و با دو گل این تیم آفریقایی را شکست داد. در این دیدار رومن شیروکوف کاپیتان روسیه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. آزمایش ها مشخص کرد که این بازیکن باید مورد عمل جراحی قرار بگیرد تا بدین ترتیب جام جهانی را از دست داده باشد.

فابیو کاپلو سرمربی روس ها با تایید این خبر عنوان داشت ؛ روسیه بدون شیروکوف کار سختی در برزیل خواهد داشت.

نتایج سایر دیدارهای دوستانه

جمعه شب در سراسر دنیا دیدارهای دوستانه دیگری برگزار شد و برخی از تیم های ملی حاضر در جام جهانی خود را محک زدند. نتایج دیدارهای دوستانه به شرح زیر است:

* کلمبیا 3 – اردن صفر

* کرواسی یک – استرالیا صفر

* ژاپن 4- زامبیا 3

* کاستاریکا یک – ایرلند یک

* یونان 2 – بولیوی یک

* پرتغال یک – مکزیک صفر

باز هم شورش در برزیل

به فاصله کمتر از یک هفته به آغاز جام جهانی باز هم درگیری معترضان به برگزاری جام جهانی در برزیل با پلیس ضد شورش خبرساز شد.

این اتفاق در سائوپائولو افتاد. در این درگیری پلیس با باتون و گاز اشک آور به معترضان حمله کرد. این درگیری خشونت آمیز در حالی اتفاق افتاد که مسئولان برگزاری رقابت های جام جهانی اطمینان داده اند رقابت ها در کمال آرامش و امنیت برگزار خواهد شد. بیم آن می رود رقابت های جام جهانی 2014 دستخوش شورش مردم برزیل قرار بگیرد.

10 ستاره برتر جام جهانی

روزنامه دیلی میل انگلیس ستاره های احتمالی جام جهانی 2014 برزیل را معرفی کرده است. در صدر ستاره های احتمالی لیونل مسی آرژانتینی قرار دارد. این ستاره ها از دید دیلی میل عبارتند از:

لیونل مسی(آرژانتین)، نیمار(برزیل)، کریستیانو رونالدو(پرتغال)، آرین روبن(هلند)، لوییس سوارز(اروگوئه)، آندرس اینیستا(اسپانیا)، ماریو بالوتلی(ایتالیا)، وین رونی(انگلیس)، ایوان راکیتیچ(کرواسی)، ادن هازارد(بلژیک). /جام جم ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها