یک اتفاق ناپسند در شبکه اجتماعی

دختر 3 ساله علی دایی تهدید شد

سرمربی صبای قم با تکذیب خبر اقدام در جهت رفع محرومیت دستیار خود ، تصریح کرد که اگر کسی دچار محروومیت شده مطابق قانون باید دوره محرومیت خود را طی کند .
کد خبر: ۶۸۱۱۴۳
مرفاوی : برای رفع محرومیت کسی به فدراسیون نرفته بودم

به گزارش جام جم ورزشی ، به دنبال درج خبری در روز سه شنبه 13 خردا با عنوان " آقا صمد شما چرا ؟ عبدالصمد مرفاوی سرمربی صبای قم جوابیه ذیل را ارسال کرده است که می خوانید :

لازم دانسته شد مطالبی را به محضر شریفتان جهت انتشار و توضیح ارسال نمایم. در این خبر آمده است( در حالی که چند روز پیش خبری داشتیم مبنی بر اینکه از سوی کمیته اخلاق و تخلفات حرفه ای فدراسیون به اکبر غمخوار مدیر عامل باشگاه صبای قم اعلام شده که "س.الف" مربی منشوری بوده و حق فعالیت در این تیم را ندارد، صمد مرفاوی همانطور که در خبر نیز اعلام شده بود در فردای آن روز به فدراسیون فوتبال رفته و با سرکشی به اتاق به اتاق فدراسیون به دنبال حل مشکل دستیارش بوده است.). به صراحت عرض می کنم این حقیر هیچگونه دیدار و گفتاری جهت رفع محرومیت شخصی نداشته و ندارم و در روز ذکر شده برای موضوع دیگری به فدراسیون مراجعه کرده بودم. همواره خود را تابع قوانین حاکم در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و می دانم. قانون مداری یک اصل است که هیچگاه نباید فراموش کنیم. لذا طبق قانون اگر مربی تخلف یا اشتباهی در فوتبال انجام داده است شخص محروم شده یا باشگاهی که در آن فعالیت کرده است باید جهت رفع محرومیت آن اقدامات لازم را انجام دهد. لذا اگر شخصی از سوی مراجع مربوطه در فوتبال از فعالیت محروم شده است عبدالصمد مرفاوی هیچ گونه اصرار و تلاشی جهت رفع محرومیت اشخاص نداشته و ندارد و این خبر که بنده به فدراسیون جهت رفع محرومیت یک مربی مراجعه کردم کذب است. امیدوارم با سرلوحه قراردادن آیه شریفه (و لا تقف ما لیس لک به علم ان السمع و البصر و الفواد کل اولئک کان عنه مسئولا؛ و از چیزی که به آن علم نداری «بلکه برگرفته از شنیده ها، ساده نگری ها، خیالات و اوهام است» پیرون مکن زیرا گوش و چشم و دل که ابزار علم و شناخت واقعی اند مور بازخواست اند. اسرا، آیه 36)؛ در دادگاه عدل الهی که بسیار دیدنیست سربلند باشیم.

و الله ولی التوفیق

عبدالصمد مرفاوی

14/03/1393

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
۰
۰
فقط صمد مرفاوی
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
۰
۰
فقط صمد مرفاوی
فهندژ
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
۰
۰
با آیات قران كه نمی شود كار اشتباهی كه انجام دادی سر پوش گذاشت شما به همراه كشوری مدیر عامل بركنار شده پیگیری كار مربی كمكت كه شاگرد استاد منشوری ها بودی
تبانی زاده اصل منشوری
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
۰
۰
برنامه آینده صمد مربی منشوری جدید در فوتبال به دلیل همكاری با اهالی تبانی
یحیی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
۰
۰
صمد خان شما چرا در كنارت از مربی منشوری استفاده می كنی
فری
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
۰
۰
بیانیه مرفاوبی در خصوص حمایت از ساكت الهامی شاگرد فیروز كریمی
منشوری
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
۰
۰
از حاج علیپور باید سوال شود كه در این فوتبال بسیار آلوده وفساد و تبانی چند مربی سالم داریم باورش سخت است یعنی پول و اینقدر برای مربیان ارزشی دارد كه ارزشهای دینی و معلمی را اینچنین زیر پایشان لهه می كنند. حیف و تاسف از حامیان منشوری كه فردا خود منشوری خواهند شد
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
۰
۰
اقا صمد پس چرا دوباره دیروز تو تمرینات تیم س الف حضور داشت .بیانیه دادن فایده نداره . خودت هم انگار ...
منصوری
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
صمدهم منشوری شد.دست مریزاد این از هم ادم كه از اخلاق صحبت میكرد
مختار
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
۰
۰
اقا صمد پاكه .هیچی بهش نمیچسبه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها