غایبان پرشمار در تمرین پرسپولیس

علی دایی با چه کسانی تمرین می کند؟

تمرین پرسپولیس روز شنبه در حالی برگزار می شود که ابهام در حضور بسیاری از سرخپوشان وجود دارد.
کد خبر: ۶۸۱۱۰۱
علی دایی با چه کسانی تمرین می کند؟

به گزارش جام جم ورزشی ،علی دایی اعلام کرده که پرسپولیس از امروز تمرینات آماده سازی خود برای فصل آینده را آغاز می کند اما مشخص نیست در تمرین روز نخست چند بازیکن حضور خواهند داشت.

از طرفی چهار بازیکن پرسپولیس همراه تیم ملی در برزیل حضور دارند و نفراتی مثل خلعتبری و صادقیان که در اتریش و آفریقای جنوبی تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند حالا حالاها باید استراحت کنند، به خصوص خلعتبری که تا همین چند روز پیش مشغول تمرین و بازی تدارکاتی و البته مسافرت های طولانی بود.

به غیر از اینها نیلسون در ایران نیست و تکلیف بازیکنانی مثل نورمحمدی، نوری، سیدصالحی، دهنوی، محمدی، عابدزاده و حاتمی هم اصلا مشخص نیست و بعید است برخی از این بازیکنان در پرسپولیس بمانند.

با این حساب در تمرینات سرخ ها شاید حدود 10 بازیکن حضور یابند. نفراتی مثل حمیدرضا علی عسگری، امید عالیشاه، محمد عباس زاده، مهرداد کفشگری، فرشاد قاسمی، میلاد کمندانی، مهدی دغاغله، مهدی طارمی و شاید افشین اسماعیل زاده، که از بین این نفرات سه بازیکن مازندرانی تیم یعنی عباس زاده، کفشگری و عالیشاه در حال حاضر در شمال حضور دارند و باید دید چگونه می توانند به تهران برگردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها