بازیکنان تیم‌ملی فوتبال کشورمان دیروز ست دوم دیدار والیبال برزیل و ایران را با شور و هیجان خاصی تماشا کردند.
کد خبر: ۶۸۱۰۹۰
فوتبالیست‌ها نبرد والیبالیست‌ها را تماشا کردند/تصاویر

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی پس از جلسه فنی و اتمام صحبت‌های کروش به رستوران کمپ رفته و در حین صرف ناهار ست دوم مسابقه تیم ملی ایران و برزیل که در حال پخش بود را با حرارت خاصی تماشا کردند و بارها بازیکنان تیم ملی والیبال ایران را مورد تشویق قرار دادند.از نکات جالب توجه تماشای مسابقه والیبال، توجه ویژه کروش و اعضای خارجی کادر فنی تیم ملی به بازی تیم ملی والیبال ایران بود.

* کروش صبح دیروز به وقت برزیل و در نشست مشترک با بازیکنان در خصوص شرایط تیم ملی در برزیل با آن‌ها صحبت کرد.بازیکنان تیم ملی صبح دیروز برنامه های خود را مانند روز گذشته دنبال خواهند کرد و پس از صرف صبحانه با اتوبوس و مانند قبل در میان تدابیر شدید امنیتی که امروز همراه با حضور تعداد بیشتری از نفرات ارتش در اطراف هتل همراه بود به محل کمپ آمدند.در بدو ورود که ساعت 10:15 بود، کروش از بازیکنان خواست در رستوران روباز کمپ حضور پیدا کرده تا با آنها گفتگو کند. کروش در صحبتهایش از بازیکنان خواست تا حفظ تمرکز خود نه تنها برروی هدف بالایی که به خاطر آن به مسابقات آمده اند، همانطور که پیش از این هم با تعهد به کار و تلاش‌شان داشته اند در ادامه نیز با همین شور و اشتیاق به فعالیت خود ادامه دهند.در ادامه بازیکنان تیم ملی به رستوران کمپ رفته و پس از صرف ناهار به اتاق های خود برای استراحت رفتند.

* همچنین بازیکنان تیم ملی که از صبح در کمپ کورینتیانس حضور داشتند، بعدازظهر دیروز به وقت برزیل تمرینات خود را انجام دادند. تمرین دیروز که دو ساعت و از 14:30 آغاز و تا 16:30 ادامه یافت با گرم کردن با توپ و بدون توپ آغاز شد و بازیکنان پس از گرم کردن وارد زمین اصلی شدند تا تمرینات تاکتیکی خود را آغاز کنند. پس از گذشت یک ساعت از تمرین، باران تندی در سائوپائولو باریدن گرفت و ملی پوشان یک ساعت و سی دقیقه باقی مانده را زیر باران شدید به تمرین پرداختند.تمرینات تاکتیکی بازیکنان تیم ملی از روز گذشته آغاز شده و پس از گذشتن 72 ساعت از حضور در برزیل بازیکنان کم کم با شرایط آب و هوایی این کشور و تغییر ساعت هماهنگ تر شده و روز به روز تمرینات خود را با جدیت و شور و اشتیاق بیشتری پیگیری می کنند.

تیم ملی قرار است روز یکشنبه و ساعت 15 به وقت برزیل و حدود ساعت 22:30 به وقت تهران به مصاف تیم ملی ترینیداد و توباگو برود. این تیم روز گذشته و پس از انجام دیدار خود برابر آرژانتین به برزیل آمده و نخستین تمرین خود را عصر دیروز به وقت برزیل در محل کمپ اختصاصی تیم ملی ایران و زمین شماره دو آن انجام داده است. لازم به ذکر است بنا بر هماهنگی به عمل آمده با فدراسیون فوتبال برزیل داوران بین المللی این کشور این دیدار را قضاوت خواهند کرد و این دیدار در زمین اصلی باشگاه کورینتیانس انجام خواهد شد.

با توجه به ترافیک هر روزه سائوپائولو و علیرغم وجود اسکورت برای تیم ملی، رفت و آمد با کندی صورت می گیرد که از مهمترین دلایل آن می توان به بارش باران و از آن مهمتر اعتصاب کارکنان متروی برزیل اشاره کرد که موجب شده بسیاری از مردم برای رفت و آمد از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند و از این رو ترافیک این شهر صنعتی و بزرگ، دیروز نسبت به روزهای قبل کمی بیشتر و متراکم تر شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها