کد خبر: ۶۸۱۰۶۴
کواچ: برزیل پیروز نشد، ما باختیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برزیل در مسابقه امروز پیروز نشد بلکه این ما بودیم که باختیم.
به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از شکست سه بر دوی ایران مقابل برزیل اظهار داشت: در ست های دوم و سوم بازی خوبی ارائه کردیم اما پس از آن مانند یک تیم عمل نکردیم. بازیکنان رو به بازی انفرادی آوردند و هماهنگی تیمی را فراموش کردند.
وی ادامه داد: در این شرایط رسیدن به پیروزی آسان نیست زیرا بازی کردن مقابل برزیل در هر شرایطی کار سختی است. از این نتیجه خوشحال نیستم چون فکر می کنم برزیل پیروز نشد بلکه ما نتیجه را باختیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: نمی دانم چه اتفاقی برای بازیکنان در ست های چهارم و پنجم رخ داد اما آنها بازی تیمی را فراموش کردند. در این بازی در سرویس و دفاع روی تور خیلی خوب کار کردیم اما اشتباهات زیاد بازیکنان اجازه نداد به پیروزی برسیم.
وی افزود: باید بازی امروز را بررسی کنیم تا مشخص شود که مشکل تیم چیست و آن را برای مسابقه بعد حل کنیم. باید در بازی های بعدی هم مانند مسابقه با برزیل سرویس بزنیم تا به نتیجه مورد نظرمان برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
۰
۰
دردنیای حرفه ای والیبال امروزه ،وقتی بازی به گیم پنجم بكشه وتیمی 13 بر11 جلوباشه،تقریبا برد نهایی با اون تیمه،و وقتی تیمی درچنین شرایطی نتونه از پوئن موجوداستفاده كنه و گیم رو 13 بر15 واگذاركنه(4امتیاز به تیم سرویس زننده بده) یعنی اینكه اون تیم تجربه نداره وازنظر روحی ضعیفه و و و و، ولی بازهم دم همه بچه های والیبالیست گرم كه درمهد فعلی والیبال دنیا و دراون سالن پرهیاهو وزیبا،تونستن دوگیم ازبرزیل بگیرن.امیدوارم بعدازاتمام جام جهانی فوتبال،یه برنامه كارشناسی درتلویزیون راه بیفته وعملكرد 3ساله اخیر فدراسیون های فوتبال و والیبال روكه دوتا مربی درجه یك وگرون قیمت بین المللی رواستخدام كرده بودند،بررسی بشه تامشخص بشه چرا مردم ازپولهای مفتی كه درفوتبال خرج میشه وثمره ای نداره شاكی هستن ولی برا والیبال همه وا زجمله خودم میگیم نوش جونشون.
فریدون
United States
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
۰
۰
سلام.
چطور مربی نمی داند كه چه اتفاقی افتاده؟
پس وقت استراحت و تعویض را برای چه گذاشته اند؟
ایا مربی نمی داند كه عصبانیت ایشان چه تاثیری روی اعصاب بازیكنان دارد
انهم بازیكنانی كه قبل با مربی ارامش بخش و موقری كار كردهاند
واقعا حق برد بازی اول با بچه های ایران بود
خسته نباشن و انشاءاله در بازی دوم جبران خواهند كرد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها