شمارش معکوس برای آغاز رقابت های جام جهانی شروع شده است.
کد خبر: ۶۸۰۹۱۶
نیجریه در یک چهارم نهایی جام جهانی 2014؟

سایت جام جم ورزشی - مرور آخرین اخبار و اظهار نظرهای مرتبط با جام جهانی:

پله: نیمار باید تغییر کند

اسطوره فوتبال برزیل می گوید که نیمار ستاره تیم ملی برزیل هنوز به اندازه کافی رشد و پیشرفت نکرده است.

پله گفت: نیمار هنوز باید به برخی از موانع غلبه کند تا به بازیکن کامل تری تبدیل شود. قهرمانی برزیل در جام جهانی باعث می شود او یکی از بهترین بازیکنان جهان شود.

وی افزود: نیمار به تغییرات بیشتری نیاز دارد. به نظرم او باید احساساتش را کنترل کند و در زمین مسابقه کمی خونسردتر باشد. نیمار گاهی اوقات بیش از اندازه آهسته و گاهی اوقات بسیار سریع است. این ستاره هنوز جای رشد و پیشرفت دارد.

مروارید سیاه فوتبال برزیل گفت: پیوستن به بارسلونا بهترین اتفاقی بود که برای نیمار افتاد. او در فوتبال اسپانیا آموخت که چگونه سرسخت تر باشد اما هنوز به بازیکن کاملی تبدیل نشده است.

رونالدو دیدار با مکزیک را هم از دست داد

کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال به دلیل مصدومیت دیدار دوستانه تیمش با مکزیک پیش از جام جهانی را از دست داد.

رونالدو پیشتر دیدار دوستانه با یونان را از دست داده بود. این بازیکن هنوز مصدوم است و به همین دلیل فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که او مقابل مکزیک هم به میدان نمی رود.

این مهاجم پرتغالی رئال مادرید در هفته های پایانی لالیگا مصدوم شد و در آستانه جام جهانی این مصدومیت هنوز بهبود نیافته است.

اوکسالد غایب انگلیس در مرحله گروهی

الکس اوکسالد چمبرلین به احتمال زیاد نمی تواند تیم ملی کشورش را در مرحله گروهی جام جهانی همراهی کند.

اوکسالد در دیدار دوستانه انگلیس و اکوادور که با تساوی دو بر دو پایان یافت مصدوم شد. قوزک پای این بازیکن در پی برخورد با هافبک تیم ملی اکوادور شدیدا آسیب دیده است. هنوز میزان آسیب دیدگی این بازیکن 20 ساله اعلام نشدهاست اما دیلی میل از غیبت این بازیکن در سه بازی مرحله گروهی انگلستان خبر داده است.

خداحافظی ویا با تیم ملی اسپانیا

مهاجم 32 ساله تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد پس از اتمام جام جهانی 2014 برزیل برای همیشه با تیم ملی خداحافظی می کند.

دیوید ویا با اعلام این خبر عنوان داشت که به هیچ عنوان دلش نمی خواست چنین تصمیمی بگیرد اما زمان آن است که جای خود را به جوان ترها بدهد. وی ابراز امیدواری کرد در آخرین جام جهانی عمر خود بار دیگر قهرمانی را تجربه کند.

نیجریه می تواند به یک چهارم نهایی برسد

مهاجم اسبق آژاکس آمستردام هلند اعتقاد دارد نیجریه می تواند به یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 برزیل برسد.

تیجانی بابانگیدا مهاجم اسبق تیم ملی نیجریه گفت: فراموش نکنید که نیجریه قهرمان آفریقاست و انتظار می رود در جام جهانی برزیل هم خوب عمل کند.

وی با انتقاد از استفان کشی سرمربی تیم ملی نیجریه و ایراد به لیست او و غیبت چند بازیکن در آن گفت: اعتقاد دارم وقت آن رسیده نیجریه چهره دیگری از خود در جام جهانی نشان بدهد. نیجریه می تواند همانند یک قهرمان در برزیل بازی کند و نتیجه بگیرد. این تیم توانایی رسیدن به یک چهارم نهایی را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها