دیگر نه لباس‌ها آب می‌روند و نه یوزپلنگ‌ها گربه می‌شوند

جعفری: کروش با گرفتن پول راضی شد

در حالی که تیم ملی فوتبال بعد از مراسم بدرقه امشب با حضور رییس جمهوری ، عازم فرودگاه خواهد شد تا عازم برزیل شود ، امیدواریم که این آخرین حضور کارلوس کرش در تهران نباشد .
کد خبر: ۶۸۰۰۷۷
امیدواریم دوباره کرش را ملاقات کنیم

حجت اله اکبرآبادی

هر چند قریب به سه سالی که از حضور این مربی پرتغالی در فوتبال ایران می گذرد ، با او فراز و فرودهای زیادی را در فوتبال ملی خود تجربه کرده ایم اما بحمدالله این همکاری با حضور در مرحله نهایی رقابت های جام جهانی برزیل، به فرجامی خوب و نیکو ختم شد تا چهارمین تجربه حضور در بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان فارغ از هرنتیجه ای که در برزیل 2014 می گیریم ، حاوی درس های مثبتی برای فوتبال ملی ایران باشد . در حقیقت این برای دومین باری است که تیم ملی با یک مربی خارجی در آوردگاه جام جهانی حاضر می شود و جدا از اینکه چه کسانی مسافر برزیل هستند ، نام کرش برای تیم ملی خود اعتباری بزرگ است که امیدواریم در سه مسابقه ای که پیش رو داریم با تفکرات این مربی به سر منزل مقصود برسیم .

بطور طبیعی مراد از به سر منزل مقصود رسیدن فوتبال ما در کارزار برزیل صعود به مرحله دوم نیست که اگر به این مهم نیز برسیم کار بزرگی را انجام داده ایم . اما همین که در این رویداد جهانی بتوانیم نماینده شایسته ای برای فوتبال ملی ایران باشیم و جسورانه و نترس در مقابل بزرگانی چون آرژانتین و نیجریه قرار بگیریم ، فوتبال ما را کفایت می کند . هر چند طی این همه مدت طوری راجع به بوسنی صحبت کرده ایم که عده ای از پیش یک پیروزی را مقابل این تیم جلوی نام تیم ایران نوشته اند ، اما با توجه به نوع بازی یی که اخیرا بوسنی در مقابل ساحل عاج ارایه کرد و برد 2-1 اش بر این تیم خوب و شناخته شده ، کارمان در برابر این تیم نیز ساده نخواهد بود . به هر صورت و در شرایطی که دیروز کرش قلم قرمز بر روی 5 بازیکن و از جمله محمد رضا خلعتبری و سردار آزمون کشید ، خط خورده های تیم ملی واکنشی منطقی و به دور از احساس نسبت به حذف نام خویش از خود نشان داده و برای تیم ملی و کرش آرزوی موفقیت کردند که این نشان می دهد طی این روزها انسجام و همدلی خوبی بین ملی پوشان فوتبال ایران شکل گرفته است . انسجامی که اگر تا پایان بازیهای ایران حفظ شود ، می تواند برگ برنده ما در جهت ارایه بازیهایی خوب و قابل قبول در برابر حریفان قدرتمندمان باشد .
در انتها نیز صحبت اولیه خود را تکرار می کنیم که امیدواریم باز هم شاهد حضور کارلوس کرش در تهران و ادامه همکاری اش با تیم ملی حداقل تا پایان جام ملت های آسیای 2015 استرالیا باشیم .مردی که به هر حال بهتر از هر مربی دیگری می تواند تیمش را برای حضور در جامی که اکنون سالهاست از آن دور شده ایم جمع و جور کرده و ما را در قامت یک مدعی تمام عیار به استرالیا ببرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
اخر اقای اكبر ابادی شما چرا؟ چه اعتباری كروش بما داده كه یك نفر ایرانی نمیداد ؟من استقلالی هستم خیلی هم سرسخت ولی حاضر هستم یك مربی ایرانی حتی پرسپولیسی سر مربی ایران بود خیلی بهتر هستش باید واقع بین بود ما كه تنها 3 بازی خواهیم كرد مربی ایرانی تجربه كسب میكرد برای اینده*بقول امیر خان چشم ابیها را بیشتر تحویل میگیریم حتی اگر هیچ باز دهی نداشته باشند
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
جناب جام جم عزیزلطفا این مصلحت را بی زحمت برای ما هم توضیح دهید تا متوجه شویم!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
۰
۰
آقایان آبی ، شما چرا اینقدر تعصب دارید . كیروش كسی است كه ایران را به جام جهانی 2014 برزیل با اقتدار برده . این را می دانید یعنی چه ؟. شما چرا حق را ناحق می كنید ؟ مگر قرار است تیم را تا ابد به كیروش بدهیم . ؟ در این مقطع حساس اگر با او نتایج خوبی بگیریم آیا شما مخالفید ؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها