بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی از‌راه‌اندازی دوباره نیروگاه بوشهر پس از جایگزینی یک‌سوم سوخت جدید خبر داد.به گزارش ایسنا ، نیروگاه بوشهر در زمستان گذشته پس از یک سال فعالیت برای جایگزینی یک‌سوم سوخت جدید خاموش شده بود.
کد خبر: ۶۷۹۹۱۵

محکومیت تاج‌زاده به یک سال حبس تعزیری دیگر

فخرالسادات محتشمی‌‌پور، از محکومیت همسرش به یک سال حبس تعزیری خبر داد.

وی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: پرونده‌ای برای آقای تاج‌زاده با اتهام تبلیغ علیه نظام تشکیل شد، ولی ایشان گفتند طبق قانون اساسی، جرایم سیاسی باید در دادگاه به طور علنی رسیدگی شود و به همین دلیل در دادگاه غیرعلنی شرکت نکردند. محتشمی‌پور اضافه کرد: در پرونده جدیدی که تشکیل شد، شعبه 28 دادگاه انقلاب، آقای تاج‌زاده را به یک سال حبس تعزیری محکوم کرده است. تاج‌زاده پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 بازداشت شد و از آن زمان در زندان است.

احمدی‌نژاد کمتر اسم مشایی را می‌آورد

پس از آن‌که داوود احمدی‌نژاد، برادر رئیس‌جمهور پیشین در گفت‌وگویی از فاصله گرفتن ظاهری احمدی‌نژاد از چهره‌هایی چون اسفندیار رحیم‌مشایی خبر داده بود، احمد خورشیدی، پدر داماد احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با روزنو، گفت: به نظر می‌رسد آقای احمدی‌نژاد اخیرا کمتر اسم آقای بقایی و مشایی را به زبان می‌آورد و خبرهایی مبنی بر این‌که دفتر آقای مشایی جدا شده و به دانشگاه ایرانیان رفته است، وجود دارد. من نشنیدم که دیگر بحثی در این خصوص وجود داشته باشد و فکر می‌کنم مساله‌ای که آقای داوود احمدی‌نژاد گفته، درست است.

به گزارش تابناک، وی درخصوص این‌که آیا این امر نشانه‌ای برای ورود دوباره احمدی‌نژاد به سیاست نیست، تصریح کرد: اکنون آقای احمدی‌نژاد مانند هر فرد سیاسی دیگر می‌تواند در انتخابات حضور داشته باشد و من هم فکر می‌کنم با توجه به اخباری که بعد از عید از گوشه و کنار به‌گوش می‌رسد، این احتمال وجود دارد که ایشان به عنوان نامزد در دوره آینده ریاست‌جمهوری مطرح شود.

در همین حال سایت شهر خبر با اعلام این‌که احمدی‌نژاد، شنبه شب در هیاتی که مداحی آن را حسین سیب‌سرخی به‌عهده داشته، حاضر شده است، از حضور رئیس‌جمهور پیشین در چنین مراسمی به عنوان خیز احمدی‌نژاد برای حضور دوباره در سیاست تعبیر کرد.

تلاش آمریکا برای مقابله با قایق‌های تندروی ایران

یک پایگاه خبری مرتبط با امور نظامی از استقرار نوع جدیدی از قایق‌های تندرو در ناوگان دریایی آمریکا مستقر در بحرین خبر داد.به ‌گزارش فارس و به نقل از پایگاه خبری ورلد تریبیون، قایق‌های جدید تندرو CCB، در ناوگان پنجم دریایی آمریکا مستقر شده‌اند. بنابر ادعای این منبع خبری، سرعت این قایق‌‌ها ۳۵ گره دریایی است و آمریکا از آنها به دلیل تقابل با قایق‌های تندروی ایران و ترس از حمله سریع آنها علیه ناوگان دریایی آمریکا مستقر در منطقه سود جسته است. فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اخیرا از مجهز شدن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به سریع‌ترین قایق تندروی جهان با سرعت 92 گره دریایی خبر داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها