کارلوس کروش بار دیگر اهالی فوتبال را این بار در معرفی فهرست نهایی تیم ملی شوکه کرد.
کد خبر: ۶۷۹۶۸۹
آخرین شوک کروش / واکنش به خط خوردن خلعتبری و آزمون

به گزارش جام جم ورزشی ، سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از حذف نام بزرگانی مانند رحمتی ، کریمی و عقیلی از تیم ملی فوتبال در راه جام جهانی 2014 برزیل در آخرین روزهای قبل از اعزام این تیم به برزیل بار دیگر اهالی فوتبال را شوکه کرد. او این بار نام هایی را از تیم ملی کنار گذاشت که ساعاتی قبل از معرفی نهایی ملی پوشان فوتبال کسی فکرش را نمی کرد. این موضوع بیشتر درباره نام هایی چون محمدرضا خلعتبری و سردار آزمون صادق است.

محمدرضا خلعتبری یک فصل خوب را در پرسپولیس پشت سر گذاشت و بازی های خوب او تصور اینکه از تیم ملی خط بخورد را دشوار کرده بود.

نام سردار آزمون نیز با اخباری که در روبین کازان از او منتشر می شد سر زبان ها بود. او پیشنهادهای خارجی به ویژه از سوی باشگاه انگلیسی تاتنهام دارد اما هیچ کدام از این ها سرمربی تیم ملی فوتبال را برای گنجاندن نام او در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال مجاب نکرد.

به نظر می رسد شوکی که کروش در روزهای پایانی اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی وارد کرده است واکنش های متفاوتی را از سوی اهالی فوتبال به همراه داشته باشد.هر چند با نزدیک شدن به بازی های ایران در جام جهانی نباید آرامش تیم ملی را بر هم زد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
م.ح.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
۰
۰
من فكر می كنم واقعا حق خلعتبری بود تا در جام جهانی بازی كند . او بازیكنی تكنیكی و سرعتی بود كه همیشه در هر بازی كه گره می خورد بعنوان یك بازیكن تعویضی میتونست گره گشا باشد و تیم را سریعتر به محوطه جریمه حریف برساند. نمونه ان بازی با ازبكستان و بازی برگشت با لبنان كه نیاز مبرم به گل و تفاضل گل بهتر داشتیم زننده ی گل اول ایران به زیبایی بود.به نظر من تنها بازیكنی كه در ایران تاحدودی سبك بازی شبیه كریمی دارد او بود كه بتواند جای ان را پر كندT هر چند كه او را هم از دست دادیم. گرچه من هنوز كروش را بعنوان بهرین گزینه برای تیم ملی ایران حتی تا جام جهانی 2018 می دانم
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
۰
۰
آقای م.ح.ر اگر مایل باشی روح كروش هم در 2026 ایران را رهبری میكند!
من مسی ام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
۰
۰
شجاعی آخه بازیكنه كه به خلعتبری ترجیحش داد. واقعا بی خاصیت ترین بازیكنا یكیش شجاعی و یكی هم نكونام
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
۰
۰
سلام دوستان.من از شنیدن این خبر بعد از شوكه شدن داشتم به سكته زدن نزدیك می شدم ...........كه البته خودمو كنترل كردم و به خودم یادآور شدم كه فوتبال ما تا بوده ....پر بوده از این اتفاقات غیر منتظره.گرچه تصمیم نهایی با مربیه ولی به نظرمنم آقای خلعتبری خیلی تكنیكی تر ازاقای شجاعی بودند .اما به عنوان یك ایرانی برای تمام اعضای تیم ملی فوتبالمون در جام جهانی آرزوی موفقیت میكنم.
ستار
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
۰
۰
خیلی جالبه كه وقتی سردار ازمون از بین 28 بازیكن تو اردو بهترین پیشنهاد ها رو از تیم های خارجی داره پس سطح بازی خوبی داره اما تو لیست نیست.... چرا به جرم جوان بودن باید خط بخوره... چرا بازیكن هایی مثل شجاعی كه دیگه كاری تو تیم جز خطا كردن انجام نمیدن هستند ولی پدیده لیگ روسیه و جوانترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران نباید اسمش باشه...
واقعا متاسفم كه سنگ بزرگی روی پیشرفت سردار ازمون انداخته شده....
اما... سردار عزیز ... اینده ازان توست....
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
بدترین خبری بود كه میشد قبل از جام جهانی شنید.واقعا برام غیر قابل باور بود. با تمام احترامی كه به همه بازیكنا دارم ولی میخوام از مربی تیم اینو بپرسم آیا رحمانی و رضا حقیقی كه حتی بازی ملی هم ندارن تو برزیل بیشتر از خلعتبری به دردمون میخورن؟ شجاعی هم كه جای خود دارد. نمیگم بده ولی واقعا افت كرده! اینا به كنار، به جای این همه مدافع یه خلعتبری و با خودش میبرد چیزی كم میشد؟
ما كه هیچ امیدی به صعود نداریم لااقل آینده یه بازیكن و خراب نمیكردیم.
فكر میكنم كیروش شغلش رو عوض كرده و دلالی میكنه، و هر بازیكنی كه تو ترانسفرش چیزی بهش نمیرسه از تیم خط میزنه. صادقیان و خلعت نمونشن. اگه بعده جام جهانی حقیقی و رحمانی ترنسفر نشدن جهانبخش هم باشگاهش رو عوض نكرد اونم همشون زیر نظر كیروش من این آقا رو نشناختم.
صد حیف خلعتبری، این بازیكن تنها جام جهانیش بود كه میتونست خودی نشون بده....
میخوام خلعتبری اینو بدونه كه دوست دارانش هیچوقت مسببین حذفش رو حلال نمیكنن.
دوست داریم محمدرضا با هر رنگی كه تنت كنی...
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
به نظرمن كی روش هیچ دخالتی در خط خوردن خلعتبری نداره. چون كی روش به بازیكنایی كه درصعود تیم به برزیل نقش داشتن بها میده و خلعتبری هم از بازیكنای مورد اعتمادشه كه همیشه دعوت شده. مطمئن باشید خلعتبری رو اون عكس حذف كرد و آقایون كج سلیقه ای كه همیشه با این جور تصمیماتشون حساسیت بیجا درست میكنن.
به امید روزهای خوب
جمال
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
مسعود شجاعی!!!!واقعا برای كادر تیم ملی متاسفم !!!زنده باد خلعت و سردار
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
به خدا دارم دیوونه میشم اخه بی انصاف خلعت بری چرا باید خط بخوره
ص ا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
سردارآزمون باید باشه جناب آقای كیروش
حمید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
۰
۰
خدا را شكر كه خلعتبری این موجود جنجالی و حاشیه ساز به جام جهانی نرفت . این داغ تا آخر عمر روی دلش باقی می مونه !

نیازمندی ها