مهم این است که در برزیل گل نخوریم

شجاعی: شانسی برای شگفتی‌سازی نداریم

مهاجم تیم ملی گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از پرچم و نام ایران در جام جهانی دفاع کنیم.
کد خبر: ۶۷۹۰۷۳
شجاعی: شانسی برای شگفتی‌سازی نداریم

سایت جام جم ورزشی - مسعود شجاعی در خصوص اردوی اتریش گفت: اردوی خوبی بود و برای آماده‌سازی ما در راه جام جهانی بسیار مفید بود. ضمن اینکه بازی‌های تدارکاتی که داشتیم بازی‌های مناسبی بود و توانستیم در این دیدراها حریفانمان از جمله بوسنی و نیجریه را در جام جهانی شبیه‌سازی کنیم. آرژانتین هم جای خود دارد و تیم شناخته شده‌ای است. امیدوارم با تمریناتی که انجام می‌دهیم بتوانیم در جام جهانی بازی‌های آبرومندی را برگزار کنیم.

وی افزود: به طور قطع اردویی که برگزار کردیم در کار تیم ملی تاثیرگذار خواهد بود چرا که در اردوی اتریش هم آب و هوا و امکانات خوبی داشتیم با تمرینات‌مان از لحاظ روحی و جسمانی در شرایط ایده‌آلی برگزار شد. البته همچنان فرصت داریم تا جام جهانی هم بهتر خواهیم بود.

شجاعی در خصوص اینکه تیم ملی هم سخت گل می‌زند و به سختی هم گل می‌خورد،؛ گفت: مهم این است که گل نخوریم و این کار در جام جهانی بیشترین اهمیت را دارد. چرا که اگر گل نخوریم موقعیت هم برای گل زدن هم پیش خواهد آمد.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه شانس صعود داریم، گفت: حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و اگر خوب و آبرومند بازی کنیم، نه به اندازه آرژانتین بلکه به اندازه نیجریه و بوسنی شانس صعود داریم و دیگر سایر اتفاقات بستگی به خودمان دارد. ما احتمال دارد تیم اول شویم و احتمالش هم هست که در رده آخر گروه قرار گرفته و حذف شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم ملی ایران توانایی شگفتی‌سازی در جام جهانی را دارد،‌گفت:‌اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم خیر چون همه بازی‌ها سخت است اما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از پرچم و نام ایران در جام جهانی دفاع کنیم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها