سرمربی تیم ملی ب والیبال گفت: دیدار نخست تیم ملی والیبال ایران در برابر ایتالیا جنگ سرویس ها بود به ویژه ملی پوشان ایتالیا در امتیازهای 20 به بالا با زدن سرویس های خوب موفق تر عمل کردند.
کد خبر: ۶۷۹۰۵۴
اکبری: بازی با ایتالیا جنگ سرویس ها بود

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال، پیمان اکبری افزود: ملی پوشان کشورمان در این بازی در دفاع روی تور خوب کار کردند اما بازیکنان ایتالیا در سرویس و حمله اول از ایران بهتر بودند.
وی با بیان اینکه در ست نخست این بازی تیم ایران از سرعتی زنان خود خوب استفاده نکرد؛ خاطر نشان کرد: در ست دوم که تا امتیاز 20 نیز از حریف پیش بودیم؛ سعید معروف هر زمانی دریافت را انجام می داد از سرعتی زنان خوب استفاده کرد و امتیاز گرفتیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ب تاکید کرد: در ست دوم دفاع ایتالیا جمع تر شد و روی آنتن ها برای ایران باز شد و شهرام محمودی نیز عملکرد خوبی در این ست داشت.
وی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم ایتالیا را در بازی دوم ببریم باید همه بازیکنان اشتباهات کمتری داشته باشند، گفت: این بازی نخست ایران در این دوره از رقابت ها بود و حتما در بازی دوم به مراتب بهتر خواهیم شد.
اکبری با اشاره به اینکه ایران سه تغییر در داخل زمین نسبت به سال گذشته داشت، گفت: بازیکنان ایران در بازی های بعد بهتر و هماهنگ تر خواهند شد و قطعا بازی بهتر انجام خواهند داد.
وی با یادآوری اینکه تیم ایتالیا در این بازی از سرویس های ریسکی خوبی استفاده کرد، گفت: هر موفع توپ ها به پاسور ایتالیا خوب نرسید، دفاع ایران نیز بهتر بود و سعید معروف عملکرد خوبی در این بازی داشت.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در لیگ جهانی والیبال سه بر صفر مغلوب ایتالیا شد.
دومین دیدار ایران و ایتالیا روز ساعت 22:30 دقیقه یکشنبه در شهر ورونا ایتالیا برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها