در گفت و گو با جام جم ورزشی

نبی: منصوریان را من به نفت سفارش نکردم

دبیرکل فدراسیون فوتبال هرگونه ارتباط خود با حضور احتمالی منصوریان در رأس کادر فنی تیم نفت تهران را رد کرد.
کد خبر: ۶۷۸۸۷۳
نبی: منصوریان را من به نفت سفارش نکردم

به گزارش جام جم ورزشی، با قوت گرفتن این شایعه که علیرضا منصوریان در فصل بعد سکان هدایت تیم نفت تهران را در دست می گیرد شایعه دیگری هم در محافل ورزشی پیچید که به سفارشی بودن این ماجرا از سوی فدراسیون ارتباط پیدا می کرد.
براساس این گزارش، طی یکی دو روز گذشته شنیده شد دبیرکل فدراسیون که از دوستان صمیمی علیرضا منصوریان است و از طرفی با مسئولان شرکت نفت هم روابط قدیمی دارد از این طریق این مربی استقلالی را برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه به مسئولان آن توصیه کرده است که البته خود نبی این موضوع را تأیید نمی کند.
محمد مهدی نبی در این باره به جام جم ورزشی گفت: این موضوع را از شما می شنوم و من اصلا تهران نبودم که بدانم چه تیم هایی با چه مربیانی مذاکره کرده اند. ضمن اینکه هرگز در این قبیل مسایل دخالتی نمی کنم.
این درحالیست که پیش از این هم گفته می شد به واسطه ارتباطات نبی با نفتی ها در فصول قبل هم فرکی و دینورزاده از این طریق به باشگاه نفت تهران پیشنهاد شده بودند که دبیرکل فدراسیون این مسایل را هم رد کرد: خیر! هیچ یک از این مسایل را تأیید نمی کنم. البته این افرادی که از آنها نام برده شد از دوستان من هستند ولی هرگز سفارش کسی را به باشگاهی نکرده و در آینده هم مادامی که در این سمت باشم این کار را نخواهم کرد.
ناگفته نماند پیش از این که اسم منصوریان به عنوان گزینه اصلی نفتی ها برای هدایت تیم شان در فصل بعد مطرح شود مسئولان نفت درحال مذاکره با مجید صالح و هومن افاضلی هم بوده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مروستی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
۰
۰
مطلب كاملا دقیق است نبی نمی تواند كتمان كند كه چه مربیانی را به باشگاه ها فرستاده حتی تیم های ملی . منصوریان در پارس خودرو بازیكن نبی بوده مثل مصطفی قنبرپور كه حال سر مربی تیم ملی نوجوانان است . منصوریان را كرد سرمربی تیم ملی امید البته بعد از اخراج این مربی بدون كارنامه مثبت و آن افتضاح و آبرو ریزی بوجود آمد حال هم تیم نفت به این می گن قدرت لابی
فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
۰
۰
چرا كسی با نبی برخورد نمیكنه؟ میگن پشتش گرمه به كی؟ جواب خون شهدا رو كی میده؟ ما انقلاب كردیم پارتی بازی نشه!!! آقای وزیر ما بیدار شو!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها