کد خبر: ۶۷۸۳۲۰
پورحیدری: مصدومیت هاشم از رفاقت ها پرده برداشت


سرمربی اسبق تیم ملی ایران شرایط نسبتا خوبی را برای این تیم در برزیل پیش بینی کرد.
منصور پورحیدری در گفت و گو با جام جم ورزشی، بازی آخر تیم ملی برابر مونته نگرو را خوب توصیف کرد و گفت : بازی خیلی خوبی بود و نسبت به بازی با بلاروس در کار دفاعی شرایط بهتری را بدست آورده بودیم و بازیکنان در امر دفاع کم اشتباه ظاهر شدند که این می تواند نقطه قوت تیم ملی در برزیل باشد.
این کارشناس فوتبال درمورد صحنه ای که منجر به آسیب دیدگی هاشم بیک زاده شد، گفت: در آن صحنه همه بازیکنان و سرمربی تیم ملی از این اتفاق ناراحت شدند و این نشان دهنده رفاقت زیادی است که بین بازیکنان تیم ملی موج می زند و این می تواند نقطه قوت ما در جام جهانی باشد و امیدواری های ما را برای حضور هرچه بهتر مان در مسابقات جام جهانی را بیشتر کند.
پورحیدری اضافه کرد: البته بازی های جام جهانی با بازی های تدارکاتی زمین تا آسمان تفاوت دارد و تیم های حاضر در آن رقابت ها با آمادگی کامل در برزیل حاضر می شوند.
وی در ادامه درباره اردوهای تیم ملی به این مطلب اشاره کرد: در این سال ها کروش بیشترین اردوی تدارکاتی را برای تیم ملی در نظر گرفته و از این حیث انتظارات هم از او بیشتر است. اردوی دوم ایران در اتریش به مراتب بهتر از اردوی قبلی بود چرا که در این اردو تیم ملی با تمام نفرات لژیونرش تمرین می کرد و از این حیث فکر می کنم کی روش تا این لحظه 85 تا 90 درصد ترکیب اصلی اش را شناخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها