روی خط جام جهانی 2014 برزیل

تیم غایبان سرشناس جام جهانی

مسابقات قهرمانی آسیا – ازبکستان

درخشش مدال طلا بر گردن اسبقی

در ادامه دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا، بهنام اسبقی با شایستگی مدال طلای وزن 68- کیلوگرم را به گردن آویخت.
کد خبر: ۶۷۸۰۲۴
درخشش مدال طلا بر گردن اسبقی

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از روز گذشته در سالن "کاخ ورزش" تاشکند ازبکستان آغاز شده است.

در دومین روز مسابقات کیوروگی که از امروز (سه شنبه) در حال برگزاری است. بهنام اسبقی در فینال وزن چهارم مسابقات رو در روی تکواندوکار عربستان قرار گرفت و با شایستگی به برتری رسید و مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را به گردن آویخت.

وی پیش از این تکواندوکارانی از قزاقستان (9 بر صفر)، کره جنوبی (15 بر 10) و افغانستان (14 بر 5) را شکست داده بود.

گفتنی است؛ روز گذشته و در اولین روز این مسابقات فرزان عاشورزاده در وزن دوم مردان، مدال طلا را به گردن آویخت و فریده رشیدی در وزن دوم بانوان به مدال برنز رسید.

نصرآزادانی به مدال نقره دست یافت

در ادامه دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا، علیرضا نصرآزادانی با قبول شکست مقابل کره جنوبی در فینال مسابقات وزن 74- کیلوگرم به مدال نقره بسنده کرد.



در دومین روز مسابقات کیوروگی که از امروز (سه شنبه) در حال برگزاری است. علیرضا نصرآزادانی در فینال مسابقات وزن پنجم به مصاف "جانگ هوم وون" از کره جنوبی رفت و با نتیجه 6 بر 4 نتیجه را واگذار و به مدال نقره بسنده کرد.

نصر پیش از این اردن را 3 بر یک شکست داده بود اما 2 حریف بعدی او در شیاپ چانگ حاضر نشدند و هر 2 بازی با نتیجه 12 بر صفر به سود وی اعلام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها