انجام مراسم خیریه و فروش پیراهن تیم ملی در یک بازی تاریخی اقدام پسندیده‌ای است اما اگر معلوم شود که این پیراهن، اصل نیست، آن وقت برای آن مراسم چه نامی می‌توان گذاشت؟
کد خبر: ۶۷۷۸۹۵
استیلی کدام پیراهن را به حراج می گذارد؟

حمید استیلی یکی از فوتبالیست‌های نامدار تاریخ فوتبال ایران است که مردم ایران خاطرات شیرینی از بازی‌های او در یاد دارند. مهم‌ترین اتفاق زندگی فوتبالی استیلی بی شک گل زیبا و ماندگار او به آمریکا در جام جهانی 1998 بود.

این روزها، بازیکن تاریخ ساز فوتبال ایران گفته که قصد دارد پیراهنی را که در بازی با آمریکا در تن داشته به حراج بگذارد تا هزینه‌اش صرف امور خیریه شود. این کار در نوع خود بسیار پسندیده است و از روح بلند و نیت خیر عامل این کار حکایت دارد، اما نباید از نظر دور داشت که کار خیر کردن فقط نیت خیر نمی‌خواهد، بلکه همه ارکان و اعمال آن باید درست باشد.

ماجرا از این قرار است که حمید استیلی پس از پایان دیدار ایران و آمریکا در ورزشگاه المپیک لیون در سال 1998، پیراهن ارزشمندش که در عکس فوق آمده را به یکی از دوستانش هدیه می‌دهد و تمام!

استیلی بر روی پیراهنی که به دوستش که نمی‌خواهد نامش فاش شود، هدیه داده است، نوشته: تقدیم به دوست و برادر عزیزم،‌ آقای ...،‌ آرزوی موفقیت روز افزون برای شما و خانواده محترم شما. دوستدار شما حمید استیلی،‌ لیون فرانسه جام جهانی 98. بازی ایران 2 - آمریکا 1

و اینک باید از استیلی پرسید که کدام پیراهن را می‌خواهد در مراسم خیریه به عنوان پیراهن تیم ملی در بازی‌ با آمریکا به فروش برساند.

قطعا هدف وسیله را توجیه نمی‌کند. این جمله برای همه آنهایی که نگران انجام درست امور هستند آشنا است. (ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
۰
۰
... پس این كار هم بعید نیست ........

نیازمندی ها