جام جم نوا:‌ سالار عقیلی برای خواندن ترانه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۶۷۷۸۲۴
آمادگی سالار عقیلی برای ترانه تیم ملی

این خواننده موسیقی اصیل ایرانی در نشست خبری ارکستر موسیقی مهرنوازان در شیراز، ضمن تایید مذاکره با وی برای خواندن این ترانه، گفت: با من و مدیر برنامه هایم مذاکراتی صورت گرفته و احتمال می دهم این موضوع انجام گیرد.

عقیلی که هجدهمین کنسرت خود را در شیراز برگزار می کرد، خاطرنشان کرد: در هیچ یک از دیگر شهرهای ایران این تعداد کنسرت نداشته ام، چراکه از شهری با این چنین مشاهیری جز این انتظاری نیست.

وی که با قطعه سلام شیراز به آهنگسازی علی اکبر قربانی همراه با ارکستر مهرنوازان هنرنمایی می کند، افزود: همواره بهترین خاطرات و کنسرتها را در شیراز تجربه کرده ام.

این هنرمند درباره کمرنگ شدن جریان موسیقی اصیل در میان نسل چهارم کشور، تاکید کرد: دستکم در مورد من این موضوع روی نداده و شنوندگان آلبوم های من را افراد 5 تا 95 سال تشکیل می دهند.

وی ترانه خوشه چین را نمونه آورد و گفت: موسیقی موضوعی سلیقه ای است، از این رو نمی توانیم همه را مجبور به شنیدن یک گونه موسیقی کنیم. همانگونه که نمی شود کسی را وادار به خوردن یک نوع غذا کرد. کار اشتباهی است که حتما جامعه را ناچار به گوش دادن به موسیقی سنتی کنیم. در ایران خوشبختانه مردم قدرت انتخاب موسیقی را دارند

عقیلی، افزود: هیچگاه نمی توان موسیقی اصیل را موسیقی عامه پسند دانست.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها