فیلم «سر به مهر» با بازی لیلا حاتمی وارد شبکه نمایش خانگی شد

سفر صبا به کوی دوست

پس از آنکه شب گذشته خبر «عذرخواهی لیلا حاتمی» منتشر شد کاربران اینترنتی در فضای شبکه های اجتماعی و سایت ها و بلاگ ها بازخوردهای متفاوتی نسبت به این موضوع نشان دادند.
کد خبر: ۶۷۷۰۶۸
نظرات متنوع مخاطبان درباره عذرخواهی «لیلا حاتمی»

برخی معتقد بودند لیلا حاتمی کار ناپسندی را انجام داده و عذرخواهی او قابل پذیرش نیست. موافقان لیلا حاتمی نیز در مقابل بر این نکته پافشاری کردند که او در شرایط اضطرار قرار گرفته و چاره دیگری نداشته است. این اظهارنظرها از این جهت امیدوار کننده است که نشان می دهد مردم نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی پیرامون خودشان حساسیت دارند و بی تفاوت نیستند.

در طی چند ساعت گذشته مخاطبان سایت جام جم آنلاین و جام جم سیما در دو گروه موافق و مخالف نسبت به این ماجرا اظهار نظر کردند که چکیده نظراتشان را در ادامه می خوانید:

*بسم الله الرحمن الرحیم خیر قابل قبول نیست. قهرمان واقعی و غیرتمند آن نوجوانی بود که در اسارت دشمن به خبرنگار بی حجاب گفت تا حجابت را رعایت نکنی با تو مصاحبه نمی کنم. هیچوقت فکر نکنید افرادی مثل شما نماینده ملت سرافراز ایران هستید. اشخاصی مثل آقای مجیدی آنچنان از دین و مذهب و ملیت دفاع میکند که در تاریخ ثبت می شود و افرادی مثل شما با آن پوشش لباس، آن افتضاح را به بار می آوری. چگونه می خواهید به روی مادران شهیدان عزیزمان نگاه کنید.

*اونیکه نماینده 75 میلیون ایرانی بود و مادر چاوز رو بوسید چرا به احترام مردم عذرخواهی نکرد؟

*ایول بابا تو دیگه کی هستی. خوشم اومد.

*شرایط اضطرار کدومه؟ فعلا این خانم کاسه داغتر از آش شد و خودش پیشقدم شد برای به قول شما مصافحه و روبوسی مشکل ما امروزه زنها نیستند بلکه بی غیرتی مردان جامعه است!!

*باسلام زن مسلمان باید الگویش حضرت فاطمه س باشد.من بازی شما در فیلم هرشب تنهایی شما را دیده بودم آنجایی که دختری را پیدا کرده وازاو مراقبت کردید خیلی از جاها گریه کردم وبه خودم بالیدم وبه پدرتان خدا آمرزید گفتم ولی وقتی فهمیدم شما آن کاررا کرده ای خیلی ناراحت شدم.از اینکه معذرت خواهی کردید نشان از قدرت شماست. دست علی پشت وپناهتان.

*ای بابا حالا خوبه نود سالشه بیچاره مگه چیکار کرده که عذرخواهیم کنه .

*بابا حالا مگه چی شده این پیاز داغش را زیاد کردید . اتفاقا هرچه موضوع جنسیت در جامعه بیشتر مطرح باشد فساد بیشتر میشود ...

*روبوسی در یک مراسم ویژه بین المللی با یک مرد مسن هیچ اشکالی ندارد ....

*لیلا خانم وضعیت تو را میفهمیم . تو پاکتر از پاکی نگران نباش مسئولین ما هم فهیم هستند

*انشااله دیگرشاهد روبوسی به این صورت نباشیم...

*اگر این خانم به عنوان نماینده فرهنگ ایران به این مراسم رفته این موضوع پذیرفتنی نیست و عذرخواهی آبروی رفته را باز نمی گرداند

*درسته خوب نیست هر کی هرکاری بکنه و بعد بیاد عذرخواهی کنه اما واقعا آفرین به خانم حاتمی که حداقل شعورش می رسه یعذرخواهی بکنه و دل مردم رو بدست بیاره و مثل خیلی های دیگه که هر ... می کنن و بعد در جواب کسایی که اعتراض می کنن تازه گستاخ تر هم می شن. بخدا ایشون قابل تقدیرند چون اگه دقت کرده باشیم ایشون تو فیلماشون و همیشه با رعایت حجاب حضور داشتن. خانم عالی بود حرکتت.

*چقدر مودبانه عذر خواهی کرده .

*آفرین بر دختر ایران بااین همه درک شعور

*ایکاش همه کسانی که در این مملکت به هر نحوی مردم را دل آزرده میکنن . در هر پست و مقامی که هستند . اولا همینگونه از سوی مقامات و رسانه ها به چالش کشیده شده . ثانیا شجاعت پذیرش اشتباه و عذر خواهی کردن ازمردم را داشته باشن .

*اینو نگه چی بگه بالاخره باید خودش یه جوری تبرئه کنه با یک معذرت خواهی و بی توجهی به شرع اسلام

*چشاتونو باز کنین ببینین تو کشور خودتون چه بلایی به بانوی ایرانی اومده و دستفروشی و کارگری تو مزارع کشاورزی به خاطر فقر و گرونی به خاطر مجرد موندن دخترا به خاطر بیکاری پسرا حالا دغدغه ما شده روبوسی یه بازیگر با یه پیرمرد

*همه ما خطاهایی کرده ایم که امید عفوخدای رحمن ورحیم را داریم. نگاهی به اعمالمان بندازیم ببینیم کجاها کم کاری هایی کرده ایم که وقتی بعضی از فرزندان این آب وخاک اسلامی در بلادغیرمسلمان قرار می گیرند متاسفانه ناخواسته دچار این مشکلات می شوند خداوند از سر تقصیرات همه ما بگذرد.

*با سلام خانم لیلا حاتمی شما واقعاً به فرهنگ اصیل ایرانی دهن کجی کردید .جنابعالی به عنوان الگو و نمونه برا ی ملت ایران هستید آیا آن دانش آموزان دختر ایرانی که الان تحصیل می کنند چگونه آنها را حا لی خواهیم کرد .

*چشمها را باید شست جور دیگر باید دید بوسیدن یک فرد مسن و کهنسال چه مشکل و ضربه ای به اسلام وارد می کند؟ برویم رفتارهایی را مورد نقد قرار دهیم که آگاهانه اسلام جدیدی را در ذهن افراد شکل می دهند؟

*عمر گرانمایه در این صرف شد تا چه خورم صیف و چه پوشم شتا. فقر ، بیکاری ، تورم ؟؟؟؟!!!!! پس کی به اینا توجه می کنه؟

*درود بر شما خانم حاتمی. شما افتخار کشور ایران هستید. دوستتان دارم .

*چرا کسی که مادر چاوزو بوسید عذر خواهی نکرد؟؟؟؟؟؟

*با سلام بابا تورا به خدا دست بردارید از این بی حیایی ها به عکس این صفحه دقت کنید. ببینید لیلا خانم چقدر دست خودش را دراز کرده تا قبل از اینکه اون پیر مرده بخواهد حرکتی کند . یا در عکسهای منتشر شده دیگر اگر دقت کنید می بینید لیلا خانم چطور اون پیر مرد را ماچ میکند .مردم که مثل شماها سینمایی ها شخصیت جیگر تو کلاه قرمزی را ندارند .

*ما چی داریم 1-فلسفه روبوسی 2-التذاذ جنسی 3-شرایط اضطراری روبوسی 5-الگو بودن احمدی نژاد 6-تقیه در برابر حاکم 7-فتوایی که وجود ندارد 8-مهم نیست 10-بهانه نکنید 11-نکوبیدش 12-پیرمرد بوده

*از این ظاهر بینی خودتونو دور کنید بابا اون مرد 84 سالش بود خانم لیلا حاتمی هم در عمل انجام شده قرار گرفت واقعا برای این حرفا احساس تاسف میکنم

*من به این موارد کاری ندارم فقط تنها چیزی که قلب منو به درد آورد اینه که خانم لیلا حاتمی و همه ما به عنوان نماینده ای از فرهنگ کشور ایران در سایر نقاط جهان هستیم و چه زیبا بود اگر هنگام این عمل خودشونو عقب میکشیدند و برای اون مرد توضیح میدادند اما میتونستند دست کش مشکی بپوشند و با ایشون دست میدادند. واقعا برای این الگوها و نماینده های فرهنگ و هنر ایران متاسفم.این نشاندهنده الگو برداری بد جامعه و انتخاب ناشایست نماینده های فرهنگ و هنر اصیل ایرانی است. قلب ملت ایران رنجور شد. (جام جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
الهام
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
اگر كار لیلا حاتمی (روبوسی با یك مرد پیر و ... ایششششششش) زشته و خلاف شرع و عرف و اخلاق و مذهب كشور ما.... پس مطمئناً كار احمدی نژاد (روبوسی با یه زن پیر ... ایش) هم زشته و خلاف شرع و عرف و مذهبه..
هر دو باید جواب پس بدن نه یكی، چون اون رئیس جمهور بوده، حله!؟؟!؟!؟
دست بردارید تروخدا

نیازمندی ها