سیستم های نظارتی اجازه تخلف به باشگاه ها را نمی دهد

تاج:برای ما هیچ شرکتی بهتر از آل اشپورت نیست

کد خبر: ۶۷۶۸۶۲
تاج:برای ما هیچ شرکتی بهتر از آل اشپورت نیست

رئیس سازمان لیگ گفت: سیستم های نظارتی ما به گونه ای است که باشگاه نمی توانند در زمینه سقف بودجه تعیین شده ، تخلفی داشته باشند.
مهدی تاج در تازه ترین صحبت های خود با خبرنگار جام جم ورزشی، به موضوع بودجه پیشنهادی باشگاههای لیگ برتری اشاره کرد و اظهار داشت: تمام باشگاه ها بودجه پیشنهادی خود را به سازمان لیگ ارایه کرده اند و انتظار می رود بر اساس همان بودجه ای که خودشان پیشنهاد داده اند، هزینه هایشان را در لیگ چهاردهم مدیریت کنند.
آیا سیستم های نظارتی سازمان لیگ به گونه ای است که امکان تجاوز باشگاه ها از سقف بودجه تعیین شده، وجود نداشته باشد؟
تاج در پاسخ به این پرسش جام جم ورزشی گفت: سیستم های نظارتی ما قوی است. بازرس و حسابرس مستقل که زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی فعالیت دارند، هزینه باشگاه را بررسی می کنند. البته باید به این نکته هم اشاره کنم که بعید می دانم باشگاه ها دنبال نخلف باشند زیرا مبنای کار ما بر اساس اعتماد متقابل است.
با توجه به حواشی رخ داده درباره کیفیت پائین پیراهن های تیم ملی، آیا سازمان لیگ فصل آینده هم برای تامین توپ های لیگ با شرکت آل اشپورت همکاری می کند؟رئیس سازمان لیگ در این باره نیز گفت: این شرکت در زمینه تامین توپ، کمال همکاری را با سازمان لیگ داشته و بعید می دانم برای ما شرکتی بهتر از آل اشپورت باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها