به زودی دوران پیک های موتوری که پیتزا و فست فود سفارشی مشتریان را به در خانه هایشان تحویل می دهند، به سر خواهد آمد زیرا هواپیما جایگزین آنها خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۶۷۰۹
تحویل پیتزا با هواپیما

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی تلگراف، رستوران ایتالیایی فرانچسکو در کلانشهر بمبئی هند از این پس قصد دارد پیتزاهای سفارشی مشتریانش را با استفاده یک هواپیمای کوچک ملخ دار کنترل از راه دور تحویل دهد.

این رستوران که در محله لاور پاور واقع شده است برای نخستین بار پیتزای سفارشی یک مشتری را روی پشت بام یک برج در فاصله یک مایلی ( 1.8 کیلومتر) تحویل داد.

مایکل راجانی مدیر اجرایی رستوران فرانچسکو می گوید که با استفاده از هواپیما می توان در مدت زمان بین 10 تا 30 دقیقه پیتزا های سفارشی مشتریان را تحویل داد و از ترافیک سرسام آور بمبئی اجتناب کرد.

او می افزاید: سیستم تحویل پیتزا با هواپیمای کنترل از راه دور باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود زیرا دیگر نیازی به موتورسیکلت نبوده و رستوران ناگزیر به پرداخت هزینه سوخت و نیز دستمزد پیک های موتوری نخواهد بود. علاوه بر این استفاده از هواپیماهای کنترل از راه دور نه تنها اقتصادی است بلکه زیست محیطی نیز است.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها