پیشکسوتان و مربیان بسکتبال با صدور بیانیه ای از مصطفی هاشمی سرمربی سابق تیم بسکتبال مهرام حمایت کردند.
کد خبر: ۶۷۶۵۲۹
بیانیه پیشکسوتان و مربیان بسکتبال در حمایت از مصطفی هاشمی

تعدادی از پیشکسوتان و مربیان بسکتبال ایران در بیانیه ای که یک نسخه آن در اختیار جام جم ورزشی قرار گرفته است ، از تلاش ها و زحمات مصطفی هاشمی سرمربی سابق تیم بسکتبال مهرام حمایت کردند.مصطفی هاشمی تا پایان لیگ برتر بسکتبال باشگاههای ایران سرمربی تیم مهرام بود که بعد از شکست 4 بر یک این تیم برابر پتروشیمی بندرامام مسئولان مهرام اعلام کردند با اتمام قرارداد هاشمی به دنبال مربی خارجی برای جایگزینی او هستند. تعداد زیادی از پیشکسوتان و مربیان بسکتبال با انتشار بیانیه ای از تلاش های هاشمی در دوران 12 ساله مربیگری او و موفقیت هایش در لیگ برتر فصل گذشته تقدیر و تشکر کردند. در این بیانیه آمده است:

جناب آقای مصطفی هاشمی

مربی ارزشمند بسکتبال ایران

بی شک تلاش های مربیان بسکتبال ایران در طول سال های گذشته تاکنون باعث رونق این رشته ورزشی شده است و یکی از عوامل تاثیر گذار قهرمانی های پی در پی بسکتبال ایران در سطوح مختلف به خاطر تلاش مربیان ایرانی همچون شما بوده است.

متاسفانه در شرایط کنونی بسکتبال و در مواقع بسیار، کار مربیان بسکتبال ایران آن گونه که شایسته این قشر محترم باشد ارج گذاشته نشده و تعدادی از این عزیزان طی فعالیت های خود همواره مورد بی توجهی قرار می گیرند و گاه قربانی برخی سیاست های ناآگاهانه می شوند که دود آتش غفلت از مربیان و گاه بی اعتنایی به آنها در چشم بسکتبال می رود و آینده این ورزش را به خطر می اندازد.

لذا ما تعدادی از پیشکسوتان و مربیان بسکتبال ایران با هدف حمایت از مربیان زحمتکش بسکتبال ، حمایت خود را از شما مربی ارزنده و موفق تاریخ برگزاری لیگ های بسکتبال ایران اعلام می داریم و از تلاش های سرمربی سابق تیم بسکتبال مهرام قدردانی می کنیم.

امید است برخی بی اعتنایی ها موجب بی انگیزگی مربیان ارزشمند بسکتبال ایران در سطوح مختلف نشود و بسکتبال ایران همچنان با تلاش مربیان باانگیزه خود در عرصه های ملی و باشگاهی نظیر مصطفی هاشمی بتواند در سطح پیکارهای بین المللی گام های محکم و استوار بردارد.

1)امیر ایلیاوی 2) داریوش نبوی 3)عباس مقدس زاده 4)جمشید شریعت نژاد 5) علی شکوری 6) عباس مرشدی 7)نصرت الله جعفریان 8)وحید ابوالحسنی 9)محمد صادق حاج صفار 10)مهدی معصومی 11) علی محمد زاده 12)احمد نوروزی 13)حسن نگهداری 14)علی صالحی و جمعی دیگر از پیشکسوتان و مربیان بسکتبال.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها