سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: خرید و فروش واحدهای مسکونی مهر در این شهرستان در بنگاه‏ها و مشاوران املاک امکان‏پذیر نیست.
کد خبر: ۶۷۶۴۶۳
خرید و فروش مسکن مهر پردیس در بنگاه‏ املاک امکان‏پذیر نیست

حسن ولی‌پور امروز در بازدید از پروژه مسکن مهر پردیس با اشاره به بخشنامه خرید و فروش مسکن مهر به صورت قانونی گفت: خرید و فروش برای آن دست از افرادی که واحد مسکونی خود را تحویل گرفته ‏اند و دفترچه اقساط خود را دریافت کرده ‏اند و بدهی به بانک مسکن ندارند، قابل اجراست.

وی افزود: خرید و فروش این واحدهای مسکونی در بنگاه‏ها امکان‏پذیر نیست و خریدار و فروشنده با حضور در شرکت عمران می‏ توانند این انتقال را انجام دهند و این موضوع شامل واحدهای 99 ساله و ملکی نیز می‏شود.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: عرصه و عیان واحدهای 99 ساله قابل فروش است؛ اما مالکان زمین را نمی ‏توانند به فروش برسانند و در موارد ملکی نیز سند قابل انتقال است.

ولی‏ پور افزود: با ملکی کردن پنج هزار واحد مسکونی پردیس، متقاضیان می‏ توانند به صورت اختیاری برای دریافت سند اقدام کنند.

وی گفت: با این اقدام، اختیار مردم برای فروش واحدهای مسکونی پردیس بیشتر می‏ شود و اجباری هم برای متقاضیان وجود ندارد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: از مجموع 81 هزار واحد مسکن مهر در فاز سه پردیس، 6 هزار و 300 واحد دارای سند ملکی است و بقیه 99 ساله هستند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها