سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از اهداف سه گانه کمیته فنی این باشگاه خبر داد و گفت که این کمیته در امور فنی تیم دخالتی نخواهد داشت. .
کد خبر: ۶۷۶۰۳۵
استیلی:در نقل و انتقالات رحیمی و  دایی تصمیم می گیرند

حمید استیلی در گفت و گو با جام جم ورزشی، درباره این شایعه که گفته شده علی دایی کمیته فنی را قبول ندارد را نه تأیید کرد نه تکذیب و گفت: کار هیأت مدیره تصویب این موضوع بود که در جلسه دو روز پیش ما با تمام اعضا این تصمیم گرفته شد و اعضا و رییس آن کمیته هم به تصویب ما رسیدند.
وی در ادامه این بحث اضافه کرد که: اینکه چه اظهار نظرهایی در این باره مطرح شده از آن بی اطلاع هستم و وظیفه من و همکارانم در هیأت مدیره رسیدگی به مباحث کلان باشگاه است.
این عضو هیأت مدیره درمورد ورود این کمیته به اساسنامه باشگاه هم گفت: اینکه چنین کمیته ای داشته باشیم به تصویب رسید و در اساسنامه باشگاه هم وارد شد تا ضمانت اجرایی داشته باشد.
استیلی در ادامه در ارتباط با سیاست های کمیته فنی به این نکته اشاره کرد که: کمیته فنی بر سه اصل هدایت، نظارت و حمایت تشکیل شده است و کارش کمک کردن به باشگاه در بخش فوتبال است نه دخالت در امور تیم پرسپولیس. ضمن اینکه کار این کمیته فقط معطوف به تیم بزرگسالان باشگاه نیست بلکه این گروه بر تمام رده های باشگاه نظارت خواهند داشت.
از استیلی پرسیدیم آیا به عنوان یکی از اعضای فنی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در بحث نقل و انتقالات اظهار نظر می کند یا نه، پاسخ داد: خیر! به هیچ وجه. کار من در هیأت مدیره سیاست گذاری است و به این مسایل کاری ندارم. جناب رحیمی و دایی در این ارتباط تصمیمات لازم را اتخاذ می کنند.

محمد رضا مدنی / جام جم ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها