تب و تاب رقابت های جام جهانی برزیل در فاصله 23 روز مانده به آغاز این رقابت ها بیشتر و بیشتر می شود.
کد خبر: ۶۷۵۵۸۲
از غیبت احتمالی ژاوی تا لیست مهم ترین بازیکنان دعوت نشده

سایت جام جم ورزشی - با هم جدیدترین اخبار مربوط به جام جهانی را مرور می کنیم:

کاستا به جام جهانی می رسد، به فینال اروپا خیر

دیه گو کوستا مهاجم تیم آتلتیکو مادرید اسپانیا که در دیدار هفته پایانی مقابل بارسلونا مصدوم شد به فینال لیگ قهرمانان اروپا نمی رسد و نمی تواند تیمش را مقابل رئال مادرید همراهی کند.

کاستا پیش از دیدار با بارسلونا نیز مصدوم بود اما در مقابل این تیم در هفته پایانی لالیگا با تشدید مصدومیت روبرو شد. بر اساس آخرین گزارش ها این مهاجم برزیلی الاصل تیم ملی فوتبال اسپانیا در فینال این فصل لیگ قهرمانان که در لیسبون برگزار می شود نیست اما به جام جهانی می رسد و تا آن زمان فرصت این را دارد آمادگی مجدد خود را به دست بیاورد.

احتمال غیبت ژاوی مقابل هلند

بحران مصدومیت بازیکنان در تیم های حاضر در جام جهانی برزیل کم کم به اوج خود می رسد.

اکنون نوبت ژاوی هرناندز مغز متفکر بارسلونا است تا بابت مصدومیتش نگرانی های زیادی را به وجود بیاورد. بر اساس آخرین گزارش ها ژاوی به دلیل درد شدید کمر تا یک هفته قادر به تمرین کردن نیست. مصدومیت این بازیکن در هفته پایانی لالیگا به وجود آمد. این احتمال وجود دارد او دیدار نخست تیم ملی اسپانیا در جام جهانی مقابل هلند را از دست بدهد البته این پیش بینی یکی از نشریات محلی کاتالان است.

مهم ترین دعوت نشده ها به جام جهانی 2014

در فاصله 22 روز به آغاز جام جهانی 2014 برزیل پایگاه خبری تحلیلی دیلی میل در گزارشی جالب لیستی از مهم ترین بازیکنانی که جهت حضور در جام جهانی به تیم های ملی کشورشان دعوت نشدند تهیه کرد.

بر اساس این گزارش مهم ترین بازیکنان دعوت نشده به جام جهانی 2014 برزیل به شرح زیر هستند:

مارتن استکلنبورگ(هلند)، آلوارو آربلوئا(اسپانیا)، دومنیکو کریسچیتو(ایتالیا)، جولئون لسکات(انگلستان)، اشلی کول(انگلیس)، سمیر نصری(فرانسه)، کاکا(برزیل)، فیلیپه کوتینهو(برزیل)، رونالدینهو(برزیل)، کارلوس توه ز(آرژانتین) و دنی اسوالدو(ایتالیا).

تصمیم گیری ستاره بلژیکی بعد از جام جهانی

ادن هازارد ستاره جوان تیم ملی فوتبال بلژیک که در فصل اخیر به عنوان برترین بازیکن جوان فصل انتخاب شد تصمیم گیری درباره تیم آینده اش را به بعد از جام جهانی موکول کرد.

این ملی پوش بلژیکی چلسی هم اکنون با پیشنهاد 50 میلیون پوندی تیم میلیونر پاریسی یعنی پاری سن ژرمن مواجه شده است. پاریسی ها از فصل گذشته به دنبال هازارد بودند و اکنون نیز برنامه اصلی خود در نقل و انتقالات تابستانی را بر مبنای جذب هازارد گذاشته اند. هازارد تاکید کرده است تمام تمرکز خود را بر روی تمرینات تیم ملی بلژیک و حضور در جام جهانی گذاشته و پس از بازگشت از برزیل به پیشنهاداتی که دارد فکر می کند.

بنتو نگران رونالدو

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید باز هم تاکید کرده که کریستیانو رونالدو و کریم بنزما به فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتلتیکومادرید می رسند این در حالی است که سرمربی تیم ملی پرتغال به شدت نگران وضعیت رونالدو است.

پائولو بنتو نگرانی خود را بابت از دست دادن رونالدو اظهار داشت. وی در این باره گفت: رونالدو برای ما بازیکن بسیار مهمی است و از دست دادن او ما را بسیار ناامید می کند. اکنون بیشتر از هر زمانی نگران رونالدو هستم و امیدوارم در فینال اروپا اتفاقی برای او نیفتد. اگر مصدومیت او جدی است آنچلوتی نباید او را بازی دهد. زمانی خیالم راحت می شود که کریس بدون مصدومیت به اردوی پرتغال برگردد.

بیل: بازی نکردن در جام جهانی حسرت بزرگی است

گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا جایی در جام جهانی 2014 برزیل ندارد. گرت بیل نتوانست به همراه تیم ملی کشورش یعنی ولز راهی به جام جهانی پیدا کند.

وی در این باره گفت: سخت است که از پای تلویزیونی جام جهانی را تماشا کنم. من استحقاق حضور در این رقابت ها را داشتم و بازی نکردن در این رقابت ها برای من حسرت بسیار بزرگی است. البته از این نمی ترسم که هرگز فرصت حضور در این رقابت ها را پیدا نکنم. رویای من این است که روزی با ولز به جام جهانی صعود کنم.

بیل در ادامه گفت: جام جهانی 2014 برزیل یکی از بزرگ ترین و بهترین جام جهانی های تاریخ است. برزیل، اسپانیا، آرژانتین و آلمان مدعیان اصلی قهرمانی خواهند بود.

تورس، منفورترین بازیکن ماتادورها در جام جهانی

هواداران تیم ملی فوتبال اسپانیا بار دیگر اعتراض خود را به حضور فرناندو تورس در تیم ملی کشورشان نشان دادند.

چندی پیش در یک نظر سنجی سوالی برای هواداران تیم ملی اسپانیا مطرح شد که کدام یک از بازیکنان حاضر در تیم ملی اسپانیا را شایسته حضور در جام جهانی نمی دانند که فرناندو تورس و خوآن ماتا بازیکنان چلسی و منچستریونایتد در صدر انتخاب های اول کاربران قرار گرفتند. چند روز پیش دوباره یک نظر سنجی مشابه دراینباره گذاشته شده و هواداران تیم ملی اسپانیا با انتخاب فرناندو تورس باز هم اعتراض خود را به حضور وی در تیم ملی اسپانیا نشان دادند. تورس که با اسپانیا قهرمان یورو 2012 و جام جهانی 2010 شده است در فصل اخیر به هیچ عنوان برای چلسی خوب نبود و عملکرد خیره کننده ای نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها