هواداران هامبورگ تیفوسی هستند

مهدوی کیا در آلمان تهدید به مرگ شد

مهدی مهدوی کیا می گوید سالی که با هوب استیونس شرایط بدی در بوندسلیگا داشتند بعد از تهدید تماشاگران اصلا متحول شدند و بوندسلیگایی ماندند.
کد خبر: ۶۷۴۷۱۵
مهدوی کیا در آلمان تهدید به مرگ شد

سایت جام جم ورزشی - مهدی مهدوی کیا به عنوان کارشناس به استودیوی پخش شبکه 3 رفته بود وقتی رضا جاودانی از او درباره شرایط بد هامبورگ در پلی آف آلمان پرسید ، بازیکن و ستاره اسبق این تیم آلمانی از خاطراتش در قدیمی ترین تیم بوندسلیگا گفت:« راستش اگر دیده باشید نماد هامبورگ اژدهاست. این نشانی است که حکایت از قدمت این تیم در بوندسلیگا دارد چون تا به حال سقوط نکرده است. البته امیدوارم که فردا هم رکوردشان حفظ شود سقوط نکنند هرچند که در بازی رفت پلی آف در خانه مساوی کردند و شرایط شان اصلا خوب نیست.»

مهدی سپس خاطره ای گفت از سال 2006 که آنها با هوب استیونس هلندی شرایطی نامناسب داشتند:« تیم اوضاع خوبی نداشت. هامبورگ گروهی هوادار تیفوسی دارد که سرهای شان را همیشه می تراشند و در طبقه بالایی ورزشگاه غوغایی به پا می کنند. در پایان یکی از بازی های آن فصل یادم هست یک روز در پایان یکی از تمرین ها آنها درهای زمین تمرین را بستند و دوره مان کردند. تهدیدمان کردند و گفتند:« اگر تیم سقوط کند ، در همان زمین تمرین خون مان را می ریزند و همه مان را می کشند!»(خبر آنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها