نقدی بر فیلم بهمن ساخته مرتضی فرشباف

بحران میانسالی با روایتی سرد

فیلم سینمایی «بهمن» به کارگردانی مرتضی فرشباف و با بازی فاطمه معتمدآریا و احمد حامد همسرش راهی سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۳۳۱۲
فیلم جدید فاطمه معتمدآریا و همسرش

تدوین این فیلم سینمایی به تازگی آغاز شده است. فیلمبرداری این فیلم 27 فروردین ماه به پایان رسیده و به تازگی پوریا پارسا مقام مونتاژ را آغاز کرده است.

علیرضا علویان صداگذاری «بهمن» را انجام خواهد داد. ساخت موسیقی فیلم نیز به حامد ثابت سپرده شده تا بزودی آهنگسازی «بهمن» آغاز شود. این اولین فیلم بلند سینمایی فرشباف است که به احتمال فراوان اولین نمایش آن در جشنواره سی و سوم فجر خواهد بود.

/Media/Image/1393/02/23/635356147098103995.jpg

این فیلم 17 بهمن در تهران کلید خورده و بخشی از صحنه‌های آن در لواسانات فیلمبرداری شده است. حضور معتمدآریا و همسرش در کنار هم در این فیلم از نکات قابل توجه «بهمن» است.

فیلم داستان زنی به نام هما از مجرب‌ترین پرستاران بیمارستان است که پیشنهاد شب‌کاری ده روزه‌ای را می‌پذیرد. هما دچار بی‌ خوابی می‌شود و نحوه رویارویی او با کار خود و خانواده چنان می‌ شود که در آستانه فروپاشی قرار می‌گیرد.

/Media/Image/1393/02/23/635356145976490019.jpg

مریم شیرازی، امیر نصیری یکتا، فریده اسماعیلی و شیرین یزدان بخش دیگر بازیگران این فیلم هستند. جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی «بهمن» را برعهده دارد. عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: نویسنده: نسیم مرعشی، کارگردان: مرتضی فرشباف، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، صدابردار: وحید مقدسی، طراح صحنه: بهزاد کزازی، طراح لباس: سارا خالدی، مجری طرح: فرشته مهدی‌زاده، تهیه کننده: جواد نوروز بیگی. (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها