کشتی فرنگی جام جهانی 2014 تهران

ایران برای روسیه خط و نشان کشید

دارنده ۶ مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: بچه‌ها همدل و متحد شدند تا اجازه ندهند جام قهرمانی از ایران خارج شود.
کد خبر: ۶۷۳۱۱۰
سوریان:  اجازه نمی‌دهیم جام قهرمانی از ایران خارج شود

حمید سوریان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص جام جهانی کشتی فرنگی گفت: کشتی فرنگی طی هفته‌های گذشته دچار حواشی زیادی شد که لطمه زیادی به این تیم به خاطر از دست دادن 10 روز از تمرینات وارد شد. از نظر ذهنی هم کمی بچه‌ها از شرایط ایده‌آل دور شدند، اما آنقدر این بچه‌ها توانمند هستند که دوست دارند این موفقیت را رقم بزنند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله مشکل خاصی نخواهیم داشت. گروه به نسبت متعادلی داریم و کره‌جنوبی اصلی‌ترین حریف ما به نظر می‌رسد که عنوان نایب قهرمانی جهان را در اختیار دارد، قطعأ تیم خوبی را راهی این مسابقات خواهند کرد که به نظر می‌رسد رقابت اصلی صعود از گروه دوم بین ایران و کره جنوبی باشد.

دارنده شش مدال طلای جهان المپیک تصریح کرد: بچه‌ها همدل و متحد شدند تا اجازه ندهند جام قهرمانی از ایران خارج شود. ابتدا باید از سد محکم کره بگذریم تا به دیدار نهایی راه پیدا کنیم و پس از آن باید رقابت سختی را مقابل روسیه برگزار کنیم که امیدواریم در نهایت قهرمانی از آن تیم کشورمان باشد.

سوریان با بیان اینکه به نظر نمی‌رسد سایر تیم‌ها بتوانند برای ایران مشکلی ایجاد کنند، تصریح کرد: البته در گروهی که ما قرار گرفته‌ایم رقابت در سبک‌وزن حساس است و تمام تیم‌ها نفرات خوبی را در اختیار دارند. اما در سنگین وزن کفه ترازو به نفع ماست. در گروه مقابل کشتی‌گیران سنگین‌وزن خوبی حضور دارند و به غیر از روسیه سبک‌وزن‌های خوبی ندارند. روس‌ها تیم‌های قدرتمندی را عازم مسابقات کردند که به نظر می‌رسد شانس اصلی حضور در فینال باشند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در نهایت نتیجه‌ای رقم‌ بخورد که مردم خوشحال شوند هر چند که به نظر می‌رسد رقابت نزدیکی در فینال با روسیه خواهیم داشت، اما با توجه به توانمندی فرنگی‌کاران کشورمان امیدوارم در نهایت ایران عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

سوریان درباره ترک اردو توسط فرنگی‌کارن گفت: بعد از صحبت کوتاهی که با بچه‌ها داشتیم این تصمیم را گرفتیم و به صورت جمعی بود هرچند که محمد بنا به ما گفته بود که در اردو بمانیم و به تمرینات ادامه دهیم. حالا هم که همه برگشته‌اند و امیدواریم نتیجه خوبی رقم بخورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها