سرمربی استقلال گفت: نباید توقع را از تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ بالا ببریم.
کد خبر: ۶۷۲۵۵۰
قلعه‌نویی: نباید توقع را از تیم ملی بالا ببریم

سایت جام جم ورزشی - امیر قلعه نویی در حاشیه نشست دانش افزایی مربیان در مورد اینکه حضور در این جلسه اجباری بوده یا نه، اظهار داشت: به هیچ عنوان این جلسه اجباری نبود و به نظرم صحبت های خوبی انجام شد. کاش کسانی که مسئولیت دارند در این جلسه بودند و مشکلات فوتبال ایران را از نزدیک می دیدند. نسل‌های مختلف فوتبال ایران در این جلسه حضور دارند و به نظرم مهمترین مسئله دید و بازدیدهایی بود که در این نشست انجام شد.

وی با گلایه از یک برنامه خبری صدا و سیما، تصریح کرد: خدا کند دشمن آدم نادان باشد، یک برنامه خبری گزارشی تهیه کرده بود و می خواست ما را تخریب کند. موضوعی که برای 7 سال پیش بود در این برنامه مطرح شده بود و آن را به ملوان ارتباط داده بودند که هیچ ربطی نداشت.

سرمربی استقلال در مورد انتخاب اعضای هیئت مدیره خاطرنشان کرد: در خصوص هیئت مدیره کسانی که تصمیم می گیرند باید پاسخ دهند و من نقشی در این موضوع ندارم اما استقلال فصل مهمی پیش رو دارد، زمان در حال از دست رفتن است و نباید فرصت از تیم ما گرفته شود. افرادی که تصمیم گیرنده هستند این موضوع را در دست بررسی قرار دادند و مطالعه می کنند تا هیئت مدیره استقلال معرفی شود.

قلعه نویی با اشاره به انتخاب اعضای هیئت مدیره پرسپولیس که فقط دو عضو آن فوتبالی هستند، گفت: فوتبالی بودن یا نبودن اعضای هیئت مدیره چندان فرقی ندارد البته این سوال را هم باید از کسانی بپرسید که سیاست گذار هستند و تصمیم گیری می کنند. آنها تصمیم گرفتند دو عضو فوتبالی، همچنین اعضای اقتصادی و اجرایی در هیئت مدیره باشند. همه جا دنیا به همین شکل است، مهم این نیست که مدیر فوتبالی باشد بلکه باید مدیر باشد.

وی با اشاره به صحبت های علی فتح الله زاده مبنی بر اینکه از استقلال می رود، خاطرنشان کرد: فتح الله زاده غنیمتی برای این فوتبال است و یک سرمایه بزرگ محسوب می شود. ما باید قدر سرمایه های خود را بدانیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال درباره شرایط فعلی تیم ایران گفت: دین ما، دین اعتدال است و افراط و تفریط نباید در آن دیده شود. در این 3-4 سال افراط و تفریط زیادی داشتیم که من با آن مخالفم. نه به آن انتقادهایی که پیش از این می شد و نه به حمایت هایی که اکنون صورت می گیرد. نباید بگوییم که تیم ملی باید از گروه خود صعود کند و کار را سخت کنیم. ما تیم ملی خوبی داریم اما نباید از آن طرف بام هم بیفتیم.

قلعه نویی گفت: اینکه تیم ملی از گروهش صعود کند منطقی نیست. به نظرم انجام بازی‌های معقول در جام جهانی برای تیم ملی ما بسیار خوب است. نباید توقع را از تیم ملی بالا ببریم تا در صورت رقم خوردن نتیجه دیگری شرایط برای تیم ملی سخت شود. نباید توقع را از تیم ملی بالا ببریم.

وی ر مورد تمایل زرینچه برای همکاری با او در تیم ملی هم خاطرنشان کرد: جواد از دوستان و بچه محل های قدیمی من است که به او علاقه دارم. زرینچه سرمایه فوتبالی ما و از نظر فنی بسیار وارد است. به همکاری با او تمایل دارم اما باید دید چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها