درباره خداحافظی خاویر زانتی، یکی از اخلاق‌مدارترین بازیکنان تاریخ فوتبال دنیا

کاپیتانِ بدون دشمن

به فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت های سری آ ایتالیا هواداران این تیم خداحافظی بسیار باشکوهی برای خاویر زانتی کاپیتان 41 ساله تیم خود گرفتند.
کد خبر: ۶۷۲۵۲۵
خداحافظی کاپیتان زانتی با هواداران/تصاویر

سایت جام جم ورزشی - زانتی در پایان این فصل از رقابت های سری آ برای همیشه کفش هایش را می آویزد. این آرژانتینی در دیدار اینترمیلان و لاتزیو که آخرین دیدار خانگی تیمش در این فصل از سری آ محسوب می شد به میدان رفت تا برای آخرین بار در برابر هواداران تیمش در ورزشگاه سن سیرو به میدان برود چرا که وی به همراه تیمش در بازی خارج از خانه به میدان می رود.

زانتی پس از اینکه برای آخرین بار در دیدار خانگی تیمش در برابر هواداران اینتری به میدان رفت گفت: آنها(هواداران) بی نظیرند. بدون هواداران هرگز به موقعیت کنونی نمی رسیدم. لحظه بسیار باشکوهی بود و همه چیز آن طور که می خواستم تمام شد. بسیار غمگینم. تصور اینکه دیگر نمی توانم در برابر آنها به میدان بروم مشکل است. اما خوشحالم که داستان من با آنها اینگونه تمام شد. مهم این است که اینترمیلان و هوادارانش برای همیشه در قلب من باقی می مانند.

اما در جشن خداحافظی زانتی همسر و فرزندانش او را همراهی کردند ضمن اینکه یکی از هواداران به زحمت خود را به او رساند و در آغوش او گریست:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها