وزیر راه و شهرسازی گفت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت اوراق مشارکت مسکن، میزان عرضه آن به بازار افزایش می یابد.
کد خبر: ۶۷۲۳۱۰
عرضه اوراق مشارکت مسکن افزایش می یابد

عباس آخوندی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: مداخله دولت در خصوص اوراق مشارکت مسکن، ممکن است بازار مسکن را خراب کند، لذا ما درصدد افزایش عرضه این اوراق در بازار هستیم.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل خرید و فروش مسکن مهر گفت: مرحله اول خرید و فروش مسکن مهر ابلاغ شده و با ابلاغ مرحله دوم آن خرید و فروش مسکن مهر بیشتر ساماندهی می شود.

آخوندی در خصوص تخلفات برخی از تعاونی ها در ساخت مسکن مهر نیز اظهار داشت: تعاونی ها بخش خصوصی محسوب می شوند و اگر تخلفی در این زمینه صورت گرفته باشد، باید اعضا از آن جلوگیری و مساله را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی به میزان تسهیلات بافت های فرسوده اشاره کرد و گفت: ما به دنبال افزایش میزان تسهیلات بافت های فرسوده هستیم و در جلسه ای که هفته جاری با رییس کل بانک مرکزی خواهیم داشت، میزان تخصیص تسهیلات توسط بانکها به بافت های فرسوده مجددا مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و اگر مشکلاتی باشد آن را مرتفع خواهیم کرد.

آخوندی سپس قانون برنامه پنجم توسعه در زمینه متنوع سازی نرخ بلیت هواپیما را یادآور شد و گفت: در قانون برنامه پنجم توسعه به متنوع سازی قیمت بلیت هواپیما تاکید شده است تا نرخ بلیت ها بر اساس تقاضا در بازار تعیین شود.

وی افزود: هم اکنون نحوه متنوع سازی نرخ بلیت هواپیما در دستور کار قرار گرفته تا پس از بررسی های لازم ابلاغ شود.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها