همه اهالی فوتبال به خاطر تیم ملی اختلافات را کنار بگذارند

گل محمدی: به خاطر پول به ذوب آهن نرفتم

یحیی گل محمدی می گوید که مسائل مالی دلیل حضور در ذوب آهن نبوده است.
کد خبر: ۶۷۲۱۴۳
گل محمدی: به خاطر پول به ذوب آهن نرفتم

او در این خصوص می گوید: بنده گزینه اولم برای فصل آینده نفت تهران بود اما به هر ترتیب با این باشگاه به توافق نرسیدیم و به ذوب آهن رفتم.مشکل من با نفت تهران مالی نبود چون بحث مالی در درجه نخست برایم مهم نیست. امیدوارم بتوانیم در ذوب آهن موفق باشیم.
او درباره اهدافش در ذوب آهن تاکید می کند: امیدوارم بتوانیم با جذب بازیکنان خوب و مطرح نتایج خوبی بگیریم. ذوب آهن در سال های اخیر با چالش های زیادی مواجه بوده که انشاءالله امسال دیگر شاهد این مسائل نباشیم.
سرمربی ذوب آهن درباره وضعیت تیم ملی فوتبال عنوان می کند: از نظر من برگزاری اردوی آفریقای جنوبی شکل جالبی نداشت و کروش می توانست کمی صبر کند تا با نفرات کامل این اردو را برگزار کند. به نظرم تیم ملی زمان خوبی تا جام جهانی دارد. امیدوارم در این مقطع حساس همه فوتبالدوستان اختلافات را کنار بگذارند تا از فرصت باقیمانده نهایت بهره را ببریم.
گل محمدی درباره شانس ایران برای صعود از گروهش افزود: نباید زیاد درخصوص صعود از گروهمان صحبت کنیم و بیشتر باید به فکر خوب بازی کردن باشیم.
او درباره وضعیت پرسولیس نیز می گوید: نتیجه‌ای که در پرسپولیس در فصل قبلی گرفت، نسبتا خوب بود اما برای راضی کردن هواداران این تیم نیاز به جام دارد. به نظرم باید به دایی فرصت بدهند تا برنامه‌هایش را اجرا کند و با ادامه روندی که در پیش گرفته می‌تواند موفق باشد. پرسپولیس همیشه جزو مدعیان لیگ بوده و هواداران از این تیم، قهرمانی می‌خواهند. البته پرسپولیس نیز مثل نفت برای حضور در آسیا باید تقویت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها