۳۱ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

فهرست نهایی تیم ملی فوتبال انگلیس اعلام شد

رحمان احمدی در پایان تمرین تیم ملی گفت: این انتخاب سرمربی تیم ملی است که چه کسی دروازه‌بان شماره یک ایران در جام جهانی باشد.
کد خبر: ۶۷۱۹۲۲
بی‌تفاوتی رحمان احمدی نسبت به حواشی دروازه تیم ملی فوتبال

رحمان احمدی در حاشیه تمرین تیم ملی درباره وضعیت فعلی تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه وضعیت در حال حاضر خوب است و اردوی خوب آفریقای جنوبی به آماده‌سازی تیم ملی خیلی کمک کرد و از دیروز هم استارت تمرینات را در اردوی جدید زده‌ایم تا برای جام جهانی برزیل با آمادگی مطلوبی برسیم.

او درباره اردوی اتریش نیز گفت: اردوی اتریش صددرصد تاثیر مثبتی در روند آماده‌سازی تیم ملی دارد چراکه ما زمان زیادی از دست داده‌ایم و در این اردو همه بچه‌ها به تیم اضافه می‌شوند و تیم کامل می‌شود.

احمدی درباره تاثیر حواشی اخیر روی او و دروازه تیم ملی ایران اظهار کرد: این مسائل به هیچ عنوان تاثیر ندارد. من تمام تمرکز خودم را روی زمین می‌گذارم و فقط شنیده‌ام برنامه‌هایی در واکنش به دعوت نشدن مهدی رحمتی پخش شده است اما من تمام تلاشم را می‌کنم که این حواشی روی تمریناتم تاثیر نگذارد تا با آمادگی کامل به جام جهانی برزیل بروم.

او ادامه داد: اصلا مهم نیست که چنین صحبت‌هایی پیش می‌آید. آنچه که مهم است این است که بازیکن روی تمرینات و آمادگی خودش تمرکز لازم را انجام دهد و با این صحبت‌ها کنار بیاید.

دروازه‌بان تیم ملی درباره حمایت کروش از او تصریح کرد: حمایت مربی تاثیر زیادی روی عملکرد بازیکن دارد و بازیکن هم وقتی حمایت مربی خود را می‌بیند، با روحیه و آمادگی ذهنی مطلوب به تمرینات می‌آید تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

رحمان احمدی درباره انتخاب دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در جام جهانی گفت: مربی تشخیص می‌دهد که چه کسی درون دروازه و دروازه‌بان شماره یک تیم ملی باشد و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا با آمادگی کامل به جام جهانی بروم.(ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها