لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا خواستار اضافه شدن سرخیو آگرو به این تیم و تمدید قرارداد با پینتو شده است.
کد خبر: ۶۷۱۲۶۷
انتظارات عجیب مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از پایان دوران مصدومیت خود نتوانسته در تیم بارسلونا درخشش فصل قبل خود را تکرار کند. نمایش مسی در تیم خراردو مارتینو باعث شده تا چند تیم بزرگ فوتبال اروپا از جمله بایرن‌ مونیخ و منچسترسیتی تمایل خودشان را برای جذب این ستاره آرژانتینی اعلام کنند. با این وجود باشگاه بارسلونا کماکان در فکر تمدید قرارداد بازیکن ارزشمند خود است اما لیونل مسی برای تمدید قرارداد خواسته‌های نسبتا عجیبی از مسئولان باشگاه بارسلونا داشته است.

به گزارش روزنامه‌ AS اسپانیا، خورخه مسی ، پدر و مدیر برنامه‌های لیونل مسی روز گذشته (سه‌شنبه) با نمایندگان باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد پسرش با این تیم به مذاکره نشست.

قرارداد فعلی مسی با بارسلونا در سال 2018 به پایان می‌رسد و باشگاه بارسلونا قصد دارد این زمان را تمدید کند. همچنین رقم فسخ قرارداد لیونل مسی 250 میلیون یورو خواهد بود و این به این معناست که هر باشگاهی که می‌خواهد در این سال‌ها لیونل مسی را جذب کند باید 250 میلیون یورو به باشگاه بارسلونا بپردازد.

از جمله انتظارات لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا که از سوی پدرش عنوان شد، خرید سرخیو آگرو هم‌تیمی مسی در تیم ملی آرژانتین و بازیکن فعلی منچسترسیتی است. همچنین دیگر خواسته لیونل مسی تمدید قرارداد بارسلونا با پینتو، دروازه‌بان خود است. پینتو در حال حاضر 38 سال سن دارد و دوست صمیمی لیونل مسی در بارسلونا است.

باشگاه بارسلونا همچنین اعلام کرد قصد دارد با حقوق سالانه این بازیکن را افزایش دهد، اما مسی باید مقداری از مبلغ قراردادهای تجاری خود را به باشگاه بارسلونا اختصاص دهد. (ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ozgur
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
۰
۰
چه درخواست عجیبی! وای وای وای وای
علی
Spain
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
۰
۰
اخه پینتو هم شد دروازه بان
nimi
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
۰
۰

دیگه دوست غیر از پینتو پیدا نشد؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها