«روح الله حسینیان» نماینده تهران و عضو جبهه پایداری در واکنش به اظهارات امروز سه شنبه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی که تاکید کرد ملت ایران دلاورند نه دلواپس، گفت: البته ما هنوز دلواپسیم و در این شکی نیست .
کد خبر: ۶۷۱۰۲۴
روح الله حسینیان: هنوز دلواپسیم و در این شکی نیست

حسینیان در گفتگو با جام جم آنلاین در مورد روند مذاکرات هسته ای و پاسخ های وزیر خارجه در صحن علنی مجلس افزود :ما هنوز از نحوه مذاکرات در دولت یازدهم نگران هستیم که خدای نکرده در گام نهایی هم مانند گام ابتدایی در مقابل آنچه که از دست می دهیم چیزی را بدست نیاوریم.

وی در مورد اینکه چرا طیف اصولگرایان منتسب به جبهه پایداری امروز در مجلس اعلام کردند از پاسخهای وزیر قانع شده اند در صورتی که به نظر می رسد چنین اعتقادی نداشتند؟، گفت: از اول تصمیم دوستان سوال کننده این بود که بعد از پاسخ های وزیر، سوال به رای کل مجلس گذاشته نشود؛ دلیل اول این بود که اگر آقای ظریف رای مثبت می آورد ما دلواپس تر می شدیم که نکند خدای ناکرده در صحبت و مذاکرات، سازش بیشتری صورت گیرد اما از آنجا که برای وزیر امور خارجه ای که مشغول مذاکره با غرب است بسیار بد است که با کارت زرد و بصورت معلق در مذاکرات حاضر شود، راضی به رای منفی هم نبودیم.

عضو جبهه پایداری افزود: براین اساس تصمیم این شد که سوال در صحن علنی مطرح و نگرانی های مجلس به آقای ظریف منتقل شود ولی در عین حال سوال به رای نمایندگان گذاشته نشود.

وی در باره این موضوع که برخی معتقدند شما در یک مقطع زمانی و بصورت جدی با برگزاری همایش دلواپسیم، نطق در مجلس یا سوال از وزیر در حال دنبال کردن سیاست مشخصی هستید، گفت: به هر حال ما آدم های بی سیاستی نیستیم و سیاستمداریم و بر مبنای یک برنامه پیش می رویم.

نمایندگان طیف جبهه پایداری روز شنبه ابتدا همایش با عنوان دلواپسیم در مورد مذاکرات ژنو در مقابل لانه جاسوسی امریکا در تهران برگزار کردند، یک روز بعد با نطق های انتقادی نسبت به عملکرد دولت یازدهم مواضع خود را شدت بخشیدند و امروز سه شنبه با سوال از وزیر امور خارجه در صحن علنی مجلس سیاستهای دولت در میاحث مختلف را بار دیگر به باد انتقاد گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
شما اگر دلواپس منافع ملی بودی در خفا و آشكارا، جناب وزیرخارجه رو پیش چشم دشمنان خوار و خفیف نمی كردی. این دوبیتی باباطاهر وصف حال این روزای آقای ظریف هست كه می گه:
اگر دردم یكی بودی چه بودی... وگرغم اندكی بودی چه بودی
به بالینم طبیبی یا حبیبی.......از این هردو یكی بودی چه بودی
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
چرا شما تو 8 سال گذشته دلواپس و نگران نبودید؟!!!نكنه شما تو مجلس خواب بودید؟!!!یا شایدم خودتون رو به خواب زده بودید!!!!
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
برای من جالبه در 8 سال گذشته اتفاقات تكان دهنده ای در حوزه اقتصاد سیاست خارجی و فرهنگ در كشور رخ داد میلیاردها میلیارد به غارت رفت و نتیجه بی تدبیری لطمات شدیدی در سیاست خارجی به كشور و نظام وارد شد آقایان چون خود دخیل بودند هیچ دلواپسی نداشتند و لی امروز دلواپسند ؟ جل الخالق - البته من با نفس مراقبت و مواظبت ودلمشغولی كه سبب اصلاح امور شود مخالف نیستم اما كمی انصاف
دوستدار جام جم
Netherlands
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
عزیز دل برادر جام جم صفحه اصلی شما آنلاین نیست به گفته خود شما كنترل + اف ٥ هم كردیم اما افاقه نداشت برای دیدن خبرهای جدید باید روی گزینه سیاسی , بین المللی كلیك كنیم
صفحه اصلی شما مدت ها است كه خبر حساب های بانكی افراد را بررسی كنیم است
خسرو ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
متاسفانه ظریف امروز به شیوه امریكایی نمایندگان مردم را پیچاند و سر كار گذاشت و هیچ كس معترض نشد. ... وقتی ظریف كم میاورد احمدی نژاد را قربانی میكند و فرهیختگان مجلس هم لام تا كام حرفی نمیزنند و انگاری همه مات و مبهوت شده اند .... ظریف در امریكا بوده و یاد گرفته كه چطور جملات را بپیچاند و از معركه در برود .نماینده ها از تسلیم و تعطیلی و لگدمال شدن استقلال و عزت ایران شاكی هستند ظریف میزند به كوچه علی چپ و توپ را میفرستد زمین ضمیر غائب.... فرمایشات مقام معظم رهبری كه با احتیاط و اطلاع از نتیجه مذاكرات ادامه انرا اجازه دادند نبایستی به حساب موفقیت تیم سازشكار حاكم بر دولت شود خون شهدای هسته ای كه توسط اسرائیل به شهادت رسیدند از این حرفهای ظریف به جوش خواهد امد......

مردم
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
۰
۰
این خیلی خوبه حداقل آدمهایی مثل من كه در انتخابات مجلجس شركت نمیكردم حواسم جمع میشه كه ایندفعه حتما و حتما در انتخابات مجلس شركت كنم و به آدمهای دلواپس رای ندهم كه همشون هم شناسایی شدن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
۰
۰
مقام معظم رهبری تیم مذاكره كننده را تائید كرده اند ، شما لطف بفرمائید در باره هیچ چیز نگران نباشید. مطمئنا به نفع نظام و مملكت است. مملكت احتیاج به نگرانی و دلواپسی ندارد .
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
۰
۰
كی موعد انتخابات مجلس می شه تا نمایندگان دلواپسی چون آقای حسینیان غزل خداحافظی از مجلس را بخونند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
۰
۰
دلواپس بابك زنجانی اختلاس سه هزار میلیادی اختلاس ازبیمه، شكست تحریم ، دلواپس چه هستید؟
امیر
Kazakhstan
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
۰
۰
زمانیكه دلار 3 برابر شد.
شما دلواپس بودید ؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
۰
۰
آقایان دل واپس درهشت سال گذشته خوب به فكرجوانان بیكارومردم بودید انصاف هم خوب است ....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها