تراکتورسازان به دنبال شروعی زودهنگام برای فصل آینده

فرصت 2 روزه یا اولتیماتوم به تونی اولیویرا

مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز برای مشخص شدن وضعیت ادامه یا قطع همکاری با تونی اولیویرا مهلتی دو روزه برای ارائه برنامه به این مربی داده اند.
کد خبر: ۶۷۰۰۲۲
فرصت 2 روزه یا اولتیماتوم به تونی اولیویرا

هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز دیروز شنبه در خصوص تعیین سرمربی تیم فوتبال این باشگاه تشکیل جلسه داد و در نهایت قرار شد تا مدیرعامل باشگاه پیگیر وضعیت ادامه یا قطع همکاری با تونی اولیویرا و در صورت عدم توافق با این مربی، به دنبال جانشین وی باشد.

بر اساس اعلام سایت باشگاه تراکتورسازی، "با توجه به اینکه آخرین تیم صعود کننده به لیگ برتر نیز مشخص شد و پیرو آن سازمان لیگ اعلام کرد به زودی زمان دقیق نقل و اننقالات فصل جدید را اعلام خواهد کرد، همه تیم ها در تکاپوی خرید و جذب بازیکن مورد نظر خود هستند، لذا هر باشگاهی که تکلیفش مشخص نباشد از قافله عقب مانده، متضرر شده و در نتیجه به احساسات هوادارانش نیز لطمه خواهد خورد."

این ادعای مسئولان باشگاه تراکتورسازی کاملا بجا و منطقی است و نشان دهنده جدیت آنها برای تعیین تکلیف و ارزش دادن به زمان آماده سازی قبل از فصل تیم است اما با این حال باید گفت که انتخاب سرمربی تیم، کلیدی ترین و مهم ترین انتخاب یک مدیر باشگاه می تواند تلقی شود که بطور طبیعی انتخاب بازیکنان را نیز در ادامه تحت الشعاع خود قرار می دهد. حال که برخی مربیان برای حضور در راس کادر فنی تیم تراکتورسازی عجله زیادی دارند، نباید مدیران تراکتورسازی را به دادن فرصت کوتاه دو روزه به اولیویرا، که بیشتر شبیه به اولتیماتوم است، متقاعد کند.

با اینکه باشگاه تراکتورسازی از چندی قبل و پیش از پایان قرارداد تونی اولیویرا، نظر این مربی را برای ادامه همکاری جویا شده است اما تونی هم پس از بازگشت به پرتغال در پاسخ تراکتورسازان اعلام کرده که یکی از شروط تمدید قرارداد و ادامه همکاری اش با تراکتورسازی، دریافت طلبش از این باشگاه است.

با این شرایط تونی اولیویرا منتظر پاسخ مسئولان باشگاه تراکتورسازی در خصوص دادن مبلغ باقی مانده از قراردادش است و از سویی دیگر، مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم منتظر اعلام نظر تونی اولیویرا برای ادامه همکاری و یا پاسخ رد وی هستند. در این وضعیت که هیچ یک از دو طرف پس از رفتن تونی اولیویرا به پرتغال در بامداد سوم اردیبهشت، گفتگویی رو در رو با یکدیگر نداشته اند دادن مهلت دو روزه که یک روز آن هم گذشته است، چندان منطقی به نظر نمی رسد و شاید این فرصت اولتیماتوم گونه را بتوان نوعی عدم تمایل برای ادامه همکاری با سرمربی پرتغالی دانست.

به دنبال این وضعیت، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی موظف شده تا در صورت عدم دریافت پاسخ از سوی تونی اولیویرا، به مذاکره با گزینه های دیگر اقدام کند و این بدان معنی است که پرونده تراکتورسازی و اولیویرا خیلی زود بسته می شود. البته در قطع همکاری احتمالی دو طرف، می توان رد پای جانشینان احتمالی تونی اولیویرا را هم دید که سخت در تلاش هستند تا جای مربی محبوب هواداران تراکتورسازی را روی نیمکت این تیم بگیرند.

با همه این اوصاف باید به مسئولان باشگاه تراکتورسازی نیز حق داد که نگران از دست رفتن زمان هستند. برای موفقیت یک تیم، تعیین بموقع مسئول فنی و انتخاب بازیکنان و به تبع آن شروع بموقع تمرینات از جمله فاکتورهای مهم به شمار می آید که به نوعی می توان این عامل را نیز در تصمیم اخیر مدیران باشگاه تراکتورسازی دخیل دانست اما آنچه مسلم است، اینکه تراکتورسازی بزرگ است و یک مربی بزرگ می خواهد تا باشگاه نیز به اهداف خود که کسب جام و توفیق در آسیا نیز در این ردیف قرار دارد، دست پیدا کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
traxtor
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
۰
۰
هوادارا فقط تونی رو میخوان ، نظمی اگه نمیتونه طلب مربیش رو بده از كجا میتونه مربی دیگه بیاره

نیازمندی ها