کد خبر: ۶۶۹۹۹۵
جهانبخش: از عملکردم برابر آژاکس بی‌اندازه خوشحالم


مهاجم ایرانی نایمخن با اعلام این که در بازی برابر آژاکس وظیفه‌اش را انجام داده است، می‌گوید از این که توانسته یک امتیاز حیاتی را برای تیمش به دست آورد، بی‌اندازه خوشحال است.

نایمخن که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد در هفته‌ پایانی لیگ هلند برابر آژاکس به تساوی دو بر دو رسید تا به پلی‌آف لیگ هلند برسد. جهانبخش که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین مسابقه شد هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا نایمخن از سقوط به دسته پایین‌تر نجات یابد و به دیدار پلی‌آف برسد.

این مهاجم ایرانی پس از درخشش در بازی برابر آژاکس گفت: خیلی خوشحالم. یک امتیاز بسیار حیاتی را به دست آوردیم. بازی برابر آژاکس به هیچ وجه آسان نیست. آنها قهرمان لیگ هستند. به همین خاطر از این که توانستم در این دیدار مهم برای تیمم مفید باشم و گلزنی کنم بی‌اندازه خوشحالم.

او در ادامه گفت: پس از آن که بویان کرکیچ دروازه‌ ما را باز کرد، دیگر فکر کردیم کار تمام است و تیم سقوط کرده‌ هستیم اما هنوز هم امید برای تیم ما وجود داشت. برای گلزنی در تیم نایمخن حضور دارم. وظیفه‌ من گلزنی است. خوشحالم که در دقایق پایانی توانستم گلی را به ثمر برسانم که ممکن است باعث شود تیمم در لیگ هلند باقی بماند.

"فاکس اسپورت" با تمجید از بازی موثر علیرضا جهانبخش اعلام کرد در صورتی که نایمخن فصل آینده برای بیست‌ویکمین بار پیاپی در لیگ هلند بازی کند، بیشتر به خاطر این بازیکن ایرانی است.

جهانبخش در پایان گفت: باید از هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم. خوش‌شانس بودم که در دقایق‌ پایانی توانستم فرصت گلزنی به دست آورم و دروازه‌ حریف را باز کنم.

به گزارش ایسنا ،با نتایج به دست آمده در هفته‌ پایانی لیگ هلند رودا کرکراد به دسته پایین‌تر سقوط کرد و تیم‌های نایمخن و والوایک به پلی‌آف لیگ هلند رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها