آلبوم موسیقی «پایان پریشانی» به آهنگسازی عباس ابوحمزه، خوانندگی محمد عبدالحسینی و دکلمه وحید جلیلوند به زودی روانه بازار موسیقی کشور می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۹۶۲
دوتار و پیانو همنوا می‌شوند

وهب رامزی تهیه‌کننده و مدیر هنری این اثر گفت: آلبوم «پایان پریشانی» بر اساس اشعار قیصر امین پور به انتخاب محمد مهدی سیار تولید شده است. این آلبوم قرار است در هفته آخر اردیبهشت ماه طی مراسمی رونمایی و روانه بازار موسیقی کشور شود.

وی گفت: این اولین آلبوم عباس ابوحمزه پیانیست باسابقه کشور است که در همراهی با محمد عبدالحسینی و وحید جلیلوند منتشر می‌شود. فضای این آلبوم تلفیقی از ساز دوتار به همراهی پیانو است که در نوع خود منحصر به فرد است.

رامزی تاکید کرد: این آلبوم 8 قطعه دارد که شامل 2 تصنیف به همراهی ارکستر بزرگ شامل سازهای زهی و سنتی و یک قطعه آواز بداهه با همنوازی پیانو به همراهی چندین قطعه دکلمه است. «پایان پریشانی»، «صبح بی تو»، «ماه روی» و «میهمانی» عنوان برخی از این قطعات است.

این تهیه‌کننده آثار موسیقایی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: از مهمترین ویژگی‌های این اثر علاوه بر تلفیق سازهای دوتار و پیانو اشعار ویژه و پر احساس قیصر امین‌پور است که در وصف معشوقی سروده شده است که همگان از ظن خود در انتظار او هستند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها