امیر خادم:‌ تا پایان این هفته هیات‌مدیره استقلال معرفی می‌شود

سرخابی‌ها در تب و تاب ماندن یا رفتن سرمربی

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در امور استقلال و پرسپولیس، با تاکید بر حفظ حرمت امیر قلعه‌نویی و علی دایی، سرمربیان استقلال و پرسپولیس، از معرفی اعضای هیات‌مدیره و حامی مالی باشگاه استقلال تا پایان هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۹۱۲

پس از آن‌که در روزهای گذشته وزارت ورزش و جوانان اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس را مشخص و پای برگه اسپانسر 30 میلیاردی سرخپوشان را امضا کرد، گمانه‌زنی برای تعیین تکلیف باشگاه استقلال نیز جدی‌تر از قبل شد. در این باره دیروز امیررضا خادم نماینده وزارت ورزش در امر واگذاری دو باشگاه مطرح پایتخت، در تازه‌ترین اظهار نظر خود به سایت خبری وزارت ورزش گفت: کار مذاکره با چند حامی مالی با ارقام مناسب برای استقلال در جریان است و این موضوع این هفته قطعی خواهد شد.به واقع مانند باشگاه پرسپولیس با دقت و حساسیت لازم در حال مذاکره با افراد و شرکت‌هایی که پیشنهادات مالی خود را برای استقلال مطرح کرده‌اند هستیم و تاکنون با برخی از آنها به نتایج خوبی رسیده‌ا‌یم که این هفته کار را تمام خواهیم کرد.

وی در مورد هیات‌مدیره استقلال و ترکیب اعضای آن گفت: همزمان با موضوع انتخاب حامی مالی برای باشگاه، بحث هیات‌مدیره هم در حال بررسی است و بزودی پس از تائید کمیته‌ای با حضور مسئولان وزارتخانه، اسامی هیات‌مدیره جدید باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

وی درباره مطرح شدن اسامی چون امیدوار رضایی، امیررضا واعظی‌آشتیانی، حسین قریب، محمدرضاساکت و علی فتح‌الله‌زاده به عنوان اعضای هیات‌مدیره جدید، گفت: همه این افراد و گزینه‌های دیگر نیز مطرح هستند و ان‌شاءالله این هفته بعد از تائید نهایی به مردم و رسانه‌ها معرفی خواهند شد، ولی همین جا تاکید می‌کنم وزارتخانه فقط در بحث هیات‌مدیره نظر دارد و انتخاب مدیرعامل بر عهده هیات‌مدیره جدید استقلال خواهد بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد ماندن یا رفتن امیر قلعه نویی سرمربی استقلال گفت: هم در مورد علی دایی و هم امیر قلعه‌نویی باید حرمت‌ها نگه داشته شود؛ چرا که این مربیان بزرگ زحمات زیادی برای دو تیم پرسپولیس و استقلال کشیده‌اند و من شخصا مایلم هر دو کارشان را ادامه دهند. وی در مورد ادامه فعالیت قلعه‌نویی تاکید کرد: در این مورد وزارتخانه ورود نمی‌کند و تصمیم بر عهده هیات‌مدیره و مدیرعامل آینده استقلال خواهد بود.

پرسپولیس کیشی شد؛ استقلال سیمانی می‌شود

با وجود این‌که خادم درباره مذاکره با اسپانسر جدید برای باشگاه استقلال هیچ بحثی را قطعی ندانست، اما دیروز خبرگزاری فارس در این باره نوشت: مسئولان وزارت ورزش در بیرون از محل ساختمان این وزارت جلسه‌ای را با شرکت «سیمان بنوید» برای اسپانسری استقلال برگزار کردند و به نظر می‌رسد مسئولان وزارت ورزش برای اعضای هیات‌مدیره استقلال به جمع‌بندی لازم رسیده‌اند و امروز قرار است مدیر عامل و نفرات هیات‌مدیره این باشگاه را معرفی کنند.

همزمان ایسنا از فاش شدن نام اسپانسر باشگاه پرسپولیس خبر داد و نوشت: «بهنام پیشروی کیش» نام شرکتی است که به گفته یکی از اعضای آن کارهای اقتصادی می‌کند و قرار است در فصل چهاردهم لیگ برتر فوتبال هزینه‌های تیم پرسپولیس را پرداخت کند.

البته امیررضا خادم درباره حامی مالی پرسپولیس گفت: قرار است اسپانسر فعالیت‌های اقتصادی را انجام دهد و هرگونه تصمیم‌گیری در مورد چگونگی هزینه، پرداخت بدهی‌ها و... بر عهده هیات‌مدیره است و به نوعی هیات‌مدیره در مورد بدهی‌ها تصمیم می‌گیرد. اسپانسر مانند گذشته در بحث پیراهن‌ ورود می‌کند اما این بار کمی وسیع‌تر.

جا پای دایی سفت است

در شرایطی که همچنان برخی رسانه‌ها درباره انتخاب جانشین برای علی دایی، سرمربی پرسپولیس گمانه زنی می‌کنند، دیروز حمید استیلی سخنگوی هیات مدیره باشگاه در این باره گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و ما فقط با دایی حرف زدیم و به این شایعه‌ها توجه نداریم. علی دایی تنها گزینه ماست.

وی درباره آخرین وضع فهرست بازیکنان این تیم عنوان کرد: در این مورد همه چیز به عهده کادر فنی و مدیرعامل است و آنها باید تصمیم‌گیری کنند.

استیلی در پاسخ به این پرسش که آیا بدهی فصل پیش بازیکنان پرسپولیس پرداخت می‌شود، گفت: صددرصد این اتفاق رخ می‌دهد و خیال بازیکنان از این بابت راحت باشد که باشگاه بدهی‌ها را پرداخت می‌کند.

بررسی هزینه مالی پرسپولیس برای ۳ جام

یکی از تأکیدات هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس برآورد هزینه قرمزپوشان در سه جام در فصل جاری است. از همین رو دیروز جلسه‌ای بین رحیمی و پنجعلی برگزار شد که در پایان هزینه‌های قرمزپوشان در فصل جاری تا حدود زیادی بررسی و برآورده شد. این در شرایطی است که این برآورد هزینه قرار است در جلسه هیأت‌مدیره بررسی و پس از تائید برای قرمزپوشان در فصل جاری اجرایی شود. در این جلسه همچنین در خصوص وضع پرسپولیس نیز بحث و تبادل نظر شد.

این در حالی است که قرار شد ظرف امروز و فردا تکلیف فهرست بازیکنان فصل آینده پرسپولیس با برگزاری نشستی میان علی دایی و علیرضا رحیمی مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها