مجموعه تلویزیونی «خاتون» به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم به سفارش شبکه استانی اصفهان برای ماه رمضان آماده می‌شود. مریم امیرجلالی در این سریال نقش خاتون را بازی می‌کند.
کد خبر: ۶۶۹۸۹۶

سریال «خاتون» درباره شخصیتی به نام خاتون است که به تشویق دامادهایش، خسرو و یوسف، رضایت می‌دهد که خانه‌ قدیمی‌اش را خراب کنند و به جای آن ساختمانی سه‌طبقه ساخته شود تا دامادها هم خانه‌دار شوند.

دامادها طبقه‌ مربوط به خودشان را تمام می‌کنند، اما طبقه‌ خاتون در میان دعوای همیشگی باجناق‌‌ها نیمه‌کاره می‌ماند. خاتون که تصمیم داشت دخترانش را خانه‌دار کند حالا خودش بی‌خانه شده است. برخوردها و دعواها سبب می‌شود که او، بی‌خبر خانه‌ دخترها را ترک کند. غیبت خاتون همزمان می‌شود با آمدن پیرمردی به نام قلمکار که ادعا می‌کند باید برای پرداخت چند میلیارد تومان پول با خاتون ملاقات کند.

در این سریال مریم امیرجلالی، مهران غفوریان، شهرام قائدی، هوشنگ حریرچیان، مجید یاسر، حسن اکلیلی، مهدی باقربیگی، مارال فرجاد، مونا فرجاد، محمد فیلی، سعید محقق، اسماعیل موحدی، محمدرسول حق‌دوست، حامد احمدجو، دیانا پاژنگ و محمدحسین خشویی بازی می‌کنند.

برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از نویسنده: مجید شاکرین، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: مهرداد یزدانی، مدیرتصویربرداری: بایرام فضلی، صدابردار: مسعود اردلانی، طراح گریم: علی‌اکبر بهادری، تدوین: کاووس آقایی، طراح صحنه و لباس: امیرحسین مدرس، مجری طرح: بهرام زنده‌دل‌ثابت، مدیر تولید: مجتبی آتش‌زمزم، مدیر تدارکات: محمود کریمی، عکس: احمد ریحان و محمدحسین وجدانی، مدیر روابط عمومی: مسعود نجفی، تهیه‌کنندگان: محسن و مرتضی آتش‌زمزم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها