امان از آسیب دیدگی بد موقع

وداع تلخ هاشم بیک زاده با جام جهانی؟

کد خبر: ۶۶۹۸۱۵
بیگ‌زاده: ماندن یا رفتنم ربطی به قلعه‌نویی ندارد

مدافع هافبک تیم ملی می‌گوید اگر اردوی آفریقای جنوبی مثمر ثمر نبود، قطعا کارلوس کی‌روش آن را برگزار نمی‌کرد.
هاشم بیگ‌زاده پس از بازگشت به تهران درباره اردوی آفریقای جنوبی گفت: در مجموع اردوی خوبی بود. من فکر می‌کنم این اردو به آمادگی ما در جام جهانی کمک زیادی بکند.

او در پاسخ به سوالی درباره چهار دیدار تدارکاتی تیم ملی در آفریقای جنوبی اظهار کرد: نتیجه در این چهار دیدار مهم نبود. ما صبح و بعدازظهر تمرین می‌کردیم و مهم این است که این اردو می‌تواند در آینده به ما کمک کند. با این اردو می‌توانیم امیدوار باشیم که در اردوی اتریش قوی‌تر و بهتر ظاهر شویم.

مدافع هافبک تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا این اردو می‌تواند به این تیم کمک کند تا نمایش‌های بهتری داشته باشد، بیان کرد: اگر این اردو نمی‌توانست به ما کمک کند کی‌روش آن را برگزار نمی‌کرد و بازی‌های تدارکاتی پیش‌بینی نمی‌کرد. ما به لحاظ بدنی شرایط خوبی پیدا کردیم و می‌توانیم نمایش‌های بهتری داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا به لحاظ بدنی آنقدر وضعیت خوبی دارد که مسی را مهار کند، اظهار کرد: به هر حال ما همه تلاش‌مان را کرده‌ایم و باید ببینیم که چه می‌شود.

بیگ‌زاده در پاسخ به این سوال که استاد اسدی در اظهاراتی گفته بیگ‌زاده شبیه من بازی می‌کند، بیان کرد: ایشان نظرش را گفته است.

مدافع هافبک استقلال درباره سرنوشتش در این تیم هم گفت: راجع به استقلال فعلا صحبتی نمی‌کنم. تمرکزم روی تیم ملی است اما من قراردادی با استقلال ندارم و بازیکن آزاد هستم.

او در پاسخ به این سوال که آیا ماندن یا رفتنش از استقلال ارتباطی به حضور قلعه‌نویی در این تیم دارد یا نه عنوان کرد: نه ارتباطی به ماندن یا رفتن قلعه‌نویی ندارد.(ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها