دنیای اینستاگرام فوتبالیست ها

اسب سفید فرهاد مجیدی/عکس

رقم کل قرارداد یکی از باشگاه های صنعتی رسانه ای شد

11 میلیارد و 180 میلیون تومان، هزینه یک سال ذوب آهن

سرانجام رقم قرارداد بازیکنان و مربیان ذوب آهن اصفهان نیز رسانه ای شد.
کد خبر: ۶۶۹۳۹۵
11 میلیارد و 180 میلیون تومان، هزینه یک سال ذوب آهن

به گزارش جام جم ورزشی، در راستای شفاف سازی رقم قراداد بازیکنان و مربیان فوتبال ایران، حالا مشخص شده که باشگاه ذوب آهن اصفهان برای لیگ 93 – 92 رقم 11 میلیارد و 180 میلیون تومان هزینه کرده است.
سعید آذری مدیرعامل این باشگاه در تازه ترین صحبت های خود با تایید این رقم ، عنوان داشت: باشگاه ذوب آهن این هزینه را برای 64 عضو خود انجام داده است.
وی ادامه داد: باشگاه ذوب آهن در فصل گذشته تغییرات زیادی داشت تا جایی که تنها 3 بار سرمربی این تیم تغییر کرد. ما در مجموع هزینه زیادی نداشتیم و اگر آن را با سایر باشگاه ها مقایسه کنید، متوجه همه چیز می شوید.
اشاره آذری به باشگاه های دیگر درشرایطی است که پیش از این علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در مصاحبه ای اعلام کرده بود که مس کرمان - تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول - نزدیک به 30 میلیارد تومان هزینه داشته است.
قرار است در صورت تایید هیات مدیره باشگاه ذوب آهن، ریز قرارداد مربیان و بازیکنان ذوب آهن نیز رسانه ای شود.
سعید آذری که خود از قهرمانان رشته وزنه برداری است، پیش از این مدعی شده بود که تنها یک بازیکن در تیمش حضور دارد که رقم قراردادش بالای یک میلیارد تومان است.
تا به امروز باشگاه های پرسپولیس، نفت تهران، استقلال و تراکتورسازی ریز رقم قراردادهای بازیکنان و مربیان خود را رسانه ای کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها