رئیس پلیس راهور تهران گفت: طرح و زوج و فرد در اطراف محل برگزاری نمایشگاه کتاب لغو نمی شود.
کد خبر: ۶۶۹۳۸۲
طرح زوج و فرد در اطراف نمایشگاه لغو نمی‌شود

سرهنگ تیمور حسینی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: طرح ویژه ترافیک در محدوده محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اجرا می شود. براین اساس توقف کلیه وسایط نقلیه در طول خیابان قنبرزاده تحت هر شرایطی ممنوع بوده و ماموران پلیس در صورت مواجهه نسبت به انتقال خودروهای توقف کننده به پارکینگ اقدام می کنند. همچنین از تقاطع تختی در خیابان شهید بهشتی تا پمپ بنزین پاکستان و در طول خیابان رسالت بعد از تونل رسالت نیز هرگونه توقف وسایل نقلیه ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه 3 پارکینگ مصلی امام خمینی(ره)، پارکینگ لجستیک ارتش و پارکینگ گل گشت با ظرفیت حدود 6 هزار خودرو برای پارک خودروهای شخصی مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است،افزود: همچنین برای موتورسیکلت سواران هم 2 پارکینگ در نظر گرفته شده که ورودی این پارکینگ ها نیز از ابتدای خیابان شهید قنبرزاده است.

به گفته تیموری براساس هماهنگی های انجام شده با سازمان تاکسیرانی، تعدادی ون برای جابجایی بازدیدکنندگان در داخل مصلی امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده و همچنین تعدادی ون در ضلع شمالی مصلی برای جابجایی سریع بازدیدکنندگان و جلوگیری از بوجود آمدن ترافیک مستقر شده اند.

وی با اعلام اینکه طرح زوج و فرد در اطراف محل برگزاری نمایشگاه اجرا می شود، گفت: خوشبختانه با همکاری بازدیدکنندگان با پلیس ترافیک در اطراف مصلی روان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها