کارگردان فیلم سینمایی «رویای من برزیل» از آغاز فیلمبرداری این کار همزمان با جام جهانی در برزیل خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۱۸۸
تصویربرداری «رویای من برزیل» همزمان با جام جهانی

محمدحسین لطیفی در خصوص فیلم سینمایی «رویای من برزیل» که به تازگی از سازمان سینمایی پروانه ساخت دریافت کرده است، اظهار داشت: «رویای من برزیل» یک کار کاملا مستقل است و هیچ ربطی به پروژه یار دوازدهم ندارد که 50 درصد از فیلمبرداری آن در کشور برزیل و 50 درصد از فیلمبردای آن در ایران انجام خواهد شد.
وی افزود: این فیلم همزمان با جام جهانی اواسط خردادماه در کشور برزیل فیلمبرداری خواهد شد که داستانی کاملا ایرانی و شرقی دارد.
کارگردان فیلم «روز سوم» تصریح کرد:‌ «رویای من برزیل» فیلمی پر بازیگر است که بازیگران ایرانی و برزیلی در آن حضور خواهند داشت و ابتدا سکانس‌های پایانی کار را در برزیل فیلمبرداری خواهیم کرد و سپس برای ادامه مراحل تولید به ایران خواهیم آمد.

/Media/Image/1393/02/01/635336805220280983.jpg
لطیفی همچنین در خصوص وضعیت تولید مجموعه یار دوازدهم و انصراف برخی از چهره‌هایی که عنوان شده بود با این پروژه به برزیل خواهند رفت، گفت: ‌انصراف این بازیگران از همراهی کار به دلیل قراردادهایی است که در آن مقطع باید به انجام برسانند و به همین دلیل از حضور در پروژه انصراف دادند که ظرف روزهای آینده نیز اخبار تکمیلی توسط روابط عمومی پروژه در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها