سخنگوی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد؛ هیات مدیره جدید روی کسب حداقل یک جام در فصل آینده برای پرسپولیس هدفگذاری کرده است.
کد خبر: ۶۶۹۰۸۴

حمید استیلی با بیان این‌که هیات مدیره جدید به دنبال جلب‌نظر هواداران این تیم است، اظهار کرد: در چند سال گذشته هواداران ما استقبال خوبی از بازی‌های لیگ به عمل نیاوردند و می‌خواهیم اعتماد هواداران را جلب کنیم. هر چقدر بیشتر با آنها صاف و صادق باشیم آنها بیشتر به ما اعتماد می‌کنند. قصد داریم برای فصل بعد کادر فنی و اکثر بازیکنان را حفظ کنیم تا به آرامش مدنظر هیات مدیره و هواداران دست پیدا کنیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، استیلی درباره خصوصی شدن پرسپولیس گفت:عملکرد هیات مدیره در طول یک سال نشان می‌دهد که مسائل اقتصادی و همین‌طور درآمدزایی چگونه حل خواهد شد.

هدف هیات مدیره در وهله اول این است که بدهی جدیدی برای باشگاه ایجاد نشود و دوم این که بتوانیم حداقل 30 تا 50 درصد از بدهی‌های گذشته باشگاه را در این فصل پرداخت کنیم. سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضع بازیکنان برای فصل بعد گفت: وزارت ورزش و جوانان نه‌فقط به پرسپولیس که به تمام تیم‌ها ابلاغ کرده رقم‌های پرداختی به بازیکنان پایین بیاید. در برنامه «90» هم مردم به کاهش ارقام قراردادها رای دادند.

در این شرایط بازیکنان هم مقصر نیستند. 90 درصد از باشگاه‌های ما بدهی دارند و وقتی بازیکنی به پولش نرسد علیه مدیر مصاحبه می‌کند که این مسائل باعث بی‌اخلاقی می‌شود.

استیلی در توضیح اهداف دیگر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه داریم که حداقل یک جام داخلی را در فصل آینده به دست بیاوریم و روی تیم‌های پایه کار کنیم تا بازیکنان جوان و مستعد را به تیم بزرگسالان بیاوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها