در پی این حادثه 7 نفر از مسافران غیرقانونی مجروح شدند که یکی از آنها در بیمارستان جان باخت

واژگونی خودروی قاچاقچیان انسان

واژگونی خودروی سمند حامل اتباع خارجی غیرمجاز اهل کشور افغانستان در محور ارتباطی ایرانشهر ـ دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان به کشته شدن یک نفر و مصدومیت شش نفر از سرنشینان آن منجر شد.
کد خبر: ۶۶۹۰۵۸

به گزارش ایرنا، حادثه نیمه‌شب سه‌شنبه در کیلومتر 35 محور ایرانشهر ـ دلگان در 360 کیلومتری جنوب زاهدان رخ داد. رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی 115 ایرانشهر در این باره گفت: حادثه در پی تماس مردمی به اورژانس اطلاع داده شد و سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام و مجروحان به بیمارستان خاتم‌الانبیاء این شهر منتقل شدند.

7 مسافر در میان آهن‌پاره

دادالله امیریان افزود: از مجموع هفت سرنشین خودرو که مصدوم شده بودند، متاسفانه یک نفر براثر شدت جراحات فوت کرد و شش نفر دیگر به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان خاتم‌الانبیاء ایرانشهر انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: قاچاق انسان در جنوب سیستان و بلوچستان به یک معضل تبدیل شده است و بخش زیادی از بودجه و اعتبار دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر برای درمان اتباع غیرمجاز خارجی مصرف و این پول از سرانه اهالی منطقه پرداخت می شود؛ بنابراین انتظار می‌رود مسئولان در این باره چاره‌اندیشی کنند.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان هم در باره علت حادثه گفت: سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو علت حادثه بوده است و برخی افراد سودجو به طمع کسب درآمد زیاد از محل قاچاق انسان با سرعت سرسام‌آور در جاده‌های استان تردد می کنند که در نتیجه بارها شاهد کشته شدن مسافران قاچاق هستیم.

سرهنگ محمدرضا کورسی افزود: قاچاق سوخت نیز از دیگر عوامل اصلی سوانح رانندگی در محورهای سیستان و بلوچستان است که متاسفانه در مواردی به سوختگی کامل سرنشینان منجر شده و شناسایی آنها را مشکل می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها