"به دایی گفتم برنامه‌اش را برای آسیا بدهد"

رحیمی: دنبال بمب ترکاندن در پرسپولیس نیستم

کد خبر: ۶۶۸۹۱۰
استیلی:  مدیر عامل در جلسه با کادر فنی، برنامه‌های تیم را بررسی می‌کند

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس گفت: هیات مدیره از مدیر عامل درخواست کرده است که در جلسه با سرمربی، برنامه‌های تیم برای فصل بعد بررسی شود.

به گزارش جام جم ورزشی حمید استیلی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: هیات مدیره برای اینکه بتواند در اسرع وقت به مسائل باشگاه رسیدگی و وضعیت را در حوزه‌های مختلف روشن کند، در نظر دارد در این مدت جلسات متعددی را داشته باشد که بر اساس نیازها تشکیل خواهد شد.

وی درباره رسیدگی به وضعیت تیم در نشست هیات مدیره ادامه داد: در آخرین جلسه‌ای که داشتیم بنابر تصویب هیات مدیره از آقای علیرضا رحیمی درخواست شد در جلساتی که با آقای علی دایی خواهند داشت، برنامه‌های تیم اعم از وضعیت کادر فنی، بازیکنان و برنامه‌های آماده‌سازی را بررسی کنند تا پس از جمع‌بندی در هیات مدیره مطرح شده و اقدامات لازم صورت بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره موضوع خصوصی‌سازی هم اشاره کرد: مجموعه باشگاه و هیات مدیره در تلاش است تا پرسپولیس را در تمام حوزه‌ها به بهترین شکل پیش ببرد. فراهم آوردن شرایط لازم برای موفقیت‌های فنی در آسیا و کسب جام داخلی از یک سو و آماده‌سازی باشگاه در مسیر خصوصی‌سازی از سوی دیگر در برنامه‌ها قرار دارد و با وجود آنکه زمان کم است، سعی می‌کنیم شرایط لازم را فراهم بیاوریم.

استیلی در پایان درباره احتمال ادامه حضورش در آکادمی همزمان با فعالیت در هیات مدیره گفت: در حال حاضر حل مسائل تیم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و به طور قطع روی فوتبال پایه نیز حساس خواهم بود اما احتمالا مسوولیت این تیم‌ها و آکادمی بر عهده فرد دیگری خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها