سرلشکر جعفری در پیامی به مجمع عالی بسیج پیشکسوتان:

سال‌های تعیین‌کننده‌ در پیش است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه به دنبال پاسداری غیرمحافظه‌کارانه از انقلاب اسلامی است گفت: از نظر آمادگی نظامی و امنیتی خصوصا توان موشکی در وضعیت بسیار خوبی هستیم.
کد خبر: ۶۶۸۸۸۸
آمادگی موشکی سپاه  بسیار خوب است

سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در جمع شورای فرماندهان سپاه عاشورا اظهار کرد: هویت و موجودیت سپاه به شادابی، تحرک، انقلابی بودن و ولایت‌مداری و دفاع از حالت پیش‌روندگی انقلاب است و به همین منظور بایستی به عنوان موتور محرکه انقلاب اسلامی عمل کند.

وی با بیان اینکه تمرکز به ابعاد ایمانی و دقت در امور تنها راه انقلابی ماندن است افزود: معنی پاسداری غیر محافظه‌کارانه از انقلاب همین است و اگر ما درست به وظیفه و تکلیف خود عمل کنیم بسیاری از موانع از سر راه انقلاب برداشته می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز سختی کار به‌مراتب بالاتر و بیشتر از دوران دفاع مقدس است چرا که امروز برای حضور در میدان مبارزه با تهاجمات فرهنگی به درجه خلوص بیشتری نسبت به گذشته نیاز داریم و دیروز سطح تهاجمات دشمن خاک و موقعیت جغرافیایی بود اما امروزه، ایمان، باورو اعتقادات مردم است.

وی همچنین با اشاره به ماموریت خطیر سپاه‌های استانی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: زنده نگه‌داشتن گفتمان انقلاب اسلامی، ارتباط دلی با مجموعه و همچنین پرهیز از ماندن در فعالیت‌های بروکراتیک و گرفتاری‌های سازمانی باعث پویایی و عمل انقلابی سپاه در عرصه‌های مختلف خواهد بود.

سردار جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی و توان نظامی سپاه گفت: از نظر آمادگی نظامی و امنیتی خصوصا توان موشکی در وضعیت بسیار خوبی هستیم اما ویژگی بارز سپاه به آمادگی اعتقادی است و این عامل برتری سپاه در بین ارتش‌های دنیاست.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها