بعد از عقد قرارداد 30 میلیارد تومانی با حامی مالی

خادم: پرسپولیس در آینده مشکل اقتصادی نخواهد داشت

نمانیده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان در واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: قرارداد امضا شده با حامی مالی پرسپولیس در تاریخ باشگاهداری ایران کم نظیر است و دیگر هیچ نگرانی بابت مسایل اقتصادی پرسپولیس نداریم.
کد خبر: ۶۶۸۸۷۵
خادم: پرسپولیس در آینده مشکل اقتصادی نخواهد داشت

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه گفت: بعد از چندین جلسه امروز با توافقات کامل قرارداد پرسپولیس با حامی مالی 30 میلیارد تومانی امضا شد و نکته جائز اهمیت در این قرار داد این است که هیات مدیره پرسپولیس که اکثرا افراد آشنا به حوزه اقتصادی و تامین منابع مالی هستند می توانند به جز این آورده، منابع مالی بیشتری را برای این باشگاه فراهم کنند.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط، قرارداد امضا شده با حامی مالی پرسپولیس در تاریخ باشگاهداری ایران کم نظیر است و دیگر هیچ نگرانی بابت مسایل اقتصادی پرسپولیس نداریم.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: بسیار امیدوارم که هیات مدیره جدید از تیم اقتصادی و حامی مالی پرسپولیس حمایت کنند تا نتیجه بهتری گرفته شود و قطعا با این شرایط پرسپولیس دیگر مشکل اقتصادی نخواهد داشت و هواداران نگران نباشند.

خادم در مورد وضع باشگاه استقلال هم گقت: برای این باشگاه با چند گروه معتبر اقتصادی در حال مذاکره هستیم و تا اوایل هفته آینده حامی مالی مناسبی برای استقلال معرفی خواهد شد ضمن اینکه همزمان در حال بررسی گزینه های هیات مدیره این باشگاه هستیم و تصور می‌کنم همه این موارد تا هفته آینده برای این باشگاه مردمی کاملا مشخص شود و طرفداران استقلال هم خیالشان راحت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها